Wlan manager, waar?

Pagina: 1
Acties:

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Dames en heren ook ...

Ik ben op zoek naar een WLAN manager waarin ik diverse accounts kwijt kan voor de diverse wlan's.
Ik wil dus niet elke keer een w8woord moeten invoeren enz.

Ik heb me rot gezocht op Google (ik denk onder de verkeerde zoeknaam) en hier op Tweakers (in een ver verleden heb ik hier wel zo iets zien staan). Ik weet dat er een proggie is die dat kan maar weet totaal geen naam.
Iemand die mij op weg kan helpen?

Bedank alvast

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:30

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik gebruik Intel Proset Wireless, dat bij de wlan drivers van Intel hoort. Daarmee kun je verschillende profielen aanmaken, voorkeursnetwerken instellen, bepaalde netwerken uitsluiten, enzovoort.

Lijkt me precies wat je nodig hebt. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Windows gebruik je? Ik gok dat dit geen XP/Vista is want die hebben goede tools aanboord.
Verder: welke zoektermen heb je gebruikt? We kunnen je misschien helpen die bij te schaven.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TheDiver
Sorry voor de late reactie maar de plicht (het werk dus) riep mij.

@DrivinUCrazy - bedankt ik zaler naar kijken.
@sanfranjake - Ik zocht in Google o.a. op Wlan manager/Wireless profile en profielen - opslaan - beheren enz. Ennuhhhh ... ik gebruik XP. hebben die tools hiervoor?

Gr.

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Bij Windows XP kun je toch gewoon je wireless netwerken invullen bij de eigenschappen van je draadloze netwerkadapter? En ze ook nog in volgorde van gebruik zetten. :z

• TheDiver
richeh schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:12:
Bij Windows XP kun je toch gewoon je wireless netwerken invullen bij de eigenschappen van je draadloze netwerkadapter? En ze ook nog in volgorde van gebruik zetten. :z
Yep je hebt gelijk .... zondag, werken .... da's geen combinatie om intelligent te zijn ...
Thnx m8

Pagina: 1