Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
Ik gebruik Intel Proset Wireless, dat bij de wlan drivers van Intel hoort. Daarmee kun je verschillende profielen aanmaken, voorkeursnetwerken instellen, bepaalde netwerken uitsluiten, enzovoort.
Lijkt me precies wat je nodig hebt.
Lijkt me precies wat je nodig hebt.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Welke versie van Windows gebruik je? Ik gok dat dit geen XP/Vista is want die hebben goede tools aanboord.
Verder: welke zoektermen heb je gebruikt? We kunnen je misschien helpen die bij te schaven.
Verder: welke zoektermen heb je gebruikt? We kunnen je misschien helpen die bij te schaven.
Sorry voor de late reactie maar de plicht (het werk dus) riep mij.
@DrivinUCrazy - bedankt ik zaler naar kijken.
@sanfranjake - Ik zocht in Google o.a. op Wlan manager/Wireless profile en profielen - opslaan - beheren enz. Ennuhhhh ... ik gebruik XP. hebben die tools hiervoor?
Gr.
@DrivinUCrazy - bedankt ik zaler naar kijken.
@sanfranjake - Ik zocht in Google o.a. op Wlan manager/Wireless profile en profielen - opslaan - beheren enz. Ennuhhhh ... ik gebruik XP. hebben die tools hiervoor?
Gr.
Bij Windows XP kun je toch gewoon je wireless netwerken invullen bij de eigenschappen van je draadloze netwerkadapter? En ze ook nog in volgorde van gebruik zetten.
Yep je hebt gelijk .... zondag, werken .... da's geen combinatie om intelligent te zijn ...richeh schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:12:
Bij Windows XP kun je toch gewoon je wireless netwerken invullen bij de eigenschappen van je draadloze netwerkadapter? En ze ook nog in volgorde van gebruik zetten.
Thnx m8
Pagina: 1