Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het grote chatbot topic

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De ideale chatbot
  • Spreekt Nederlands (heel belangrijk)
  • Is gelinkt aan een searchengine
  • Heeft een persoonlijkheid
  • Begrijpt je
  • Je kan er mee kletsen over thema's die jou interreseren
  • Beschikt over een spraak invoer en een spraak uitvoer
  • Is intelligent genoeg om een discussie over onderwerpen te houden. en spontaan vanuit een gesprek voortvloeiende themas voorbeelden te geven. (bijvoorbeeld door te leren van andere gesprekspartners of het automatisch zoeken op searchengines naar stof voor de discussie.
ze bestaan al jaren, maar vreemd genoeg zijn de meeste links die je via google over dat thema zoekt erg verouderd of doodgebloed. Of ze verzanden in teminologie van vakidioten

Graag zou ik ervaring willen uitwisselen met bestaande en kunstmatige personen alhier
over Het maken van een Nederlandse bot, die je dus ook aan je zelf kan aanpassen.

Voorbeelden van bestaande chatbots:
http://www.elsevier.nl/ni...p/artnr/125648/index.html
Natuurlijk zijn deze chatbots erg commercieel en verstrekken alleen info over wat hun sponsors ze voeren. Heeft er wel eens iemand aan gedacht een dergelijke bot voor google te maken bijvoorbeeld.
Zodat je met het programma kan duscussieren, net zoals wij dat hier doen en zo je antwoorden kan geven.

Wat dacht je bijvoorbeeld van een tweakers.net chatbot waar mee je kan discusieren en die alles weet over wat er hier besproken is.
Ik heb t dus eigelijk over een parser....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 04:20 ]

Verwijderd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Grappenmaker, spaar jij slotjes ofzo? Je hebt al een behoorlijke verzameling.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 04:18:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Grappenmaker, spaar jij slotjes ofzo? Je hebt al een behoorlijke verzameling.
ja weet je, ik heb eerst de topic regels er bijgenomen.
toen heb ik wetenschappelijk opgesteld wat een chatterbot is,
daarna een voorbeeld gegeven.
en daarna mensen uitgenodigt hierover te discusieren.
Alle implicaties ongingen de moderator dus , Ik heb net gelezen dat de CDA zn eigen chaterbot heeft.(ff dadelijk de link zoeken.)
oftewel politieke partijen zitten op je msn met jou te chatten via een bot die je gaat vertellen waar je op moet stemmen. Er zullen aardig wat naieve mesnen zijn die denken dat ze met een echt persoon aan het chatten zijn,. Dit en nog veel meer is het topic in wetenschap en levensviezie. maar heelaas. meteen een slotje.

dus grappemaker terug:)
helaas kunnen we het er in dit gedeelte van got alleen maar hebben over het opzetten van zo'n bot. dus zie dit gedeelte maar als offtopic:)

En even serieus graag. Ik vind het heel verdacht dat de meeste links die in google over dit thema vond dood lopen.

Verwijderd

Je blijft een grappenmaker...

Lees nu voor de gein eens dat topic waar ik een link naar gaf.

Ik zal om het je makkelijk te maken even de belangrijkste zin hier plaatsen (toevallig ook de eerste zin...). Om het nog makkelijker te maken zal ik het belangrijkste deel highlighten.

Je topic is dicht en je vindt het duidelijk onterecht en je bent kwaad! Je wil nu gelijk een topic openen erover. Doe dat niet.

Het is dus niet de bedoeling als een mod een slot op je draad doet dat je gelijk een nieuw topic open maakt, er is een reden waarom je topic op slot gaat, ben je het daar niet mee eens dan kun je altijd de mod aanspreken of de stappen volgen die in het topic waar ik je een link naar gaf staan.

Lees nu voor de gein ook eens alle andere regels, dit is niet de eerste keer dat je een slot krijgt of dat je wordt gewezen op je postgedrag. Zelfs andere gebruikers hebben al regelmatig gevraagd aan je of je de posts die je maakt wat duidelijker en beter doordacht neer wil zetten.

De helft van de tijd weet niemand waarover je het hebt en ik kan je vertellen dat dat niet aan ons ligt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 04:37:
Je blijft een grappenmaker...

Lees nu voor de gein eens dat topic waar ik een link naar gaf.

Ik zal om het je makkelijk te maken even de belangrijkste zin hier plaatsen (toevallig ook de eerste zin...). Om het nog makkelijker te maken zal ik het belangrijkste deel highlighten.

Je topic is dicht en je vindt het duidelijk onterecht en je bent kwaad! Je wil nu gelijk een topic openen erover. Doe dat niet.

Het is dus niet de bedoeling als een mod een slot op je draad doet dat je gelijk een nieuw topic open maakt, er is een reden waarom je topic op slot gaat, ben je het daar niet mee eens dan kun je altijd de mod aanspreken of de stappen volgen die in het topic waar ik je een link naar gaf staan.

Lees nu voor de gein ook eens alle andere regels, dit is niet de eerste keer dat je een slot krijgt of dat je wordt gewezen op je postgedrag. Zelfs andere gebruikers hebben al regelmatig gevraagd aan je of je de posts die je maakt wat duidelijker en beter doordacht neer wil zetten.

De helft van de tijd weet niemand waarover je het hebt en ik kan je vertellen dat dat niet aan ons ligt ;)
dat gelt ook voor jou dus grappemaker.
je bericht is oftopic hier
wil je t gesprek voortzetten? prima, je hebt mn emaildres

Verwijderd

Topicstarter
en nu ontopic
Wel al over de mogelijkheid gedacht dat IK een chatbot ben?
en dat je dus met een programmaatje aan t praten bent?

Welkom in de wondere wereld die gaynaffia heet :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Zie vorige topic, ook dit hoort niet in WEB thuis.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.