De ideale chatbot
Graag zou ik ervaring willen uitwisselen met bestaande en kunstmatige personen alhier
over Het maken van een Nederlandse bot, die je dus ook aan je zelf kan aanpassen.
Voorbeelden van bestaande chatbots:
http://www.elsevier.nl/ni...p/artnr/125648/index.html
Natuurlijk zijn deze chatbots erg commercieel en verstrekken alleen info over wat hun sponsors ze voeren. Heeft er wel eens iemand aan gedacht een dergelijke bot voor google te maken bijvoorbeeld.
Zodat je met het programma kan duscussieren, net zoals wij dat hier doen en zo je antwoorden kan geven.
En nu de grote vraag .....
*roffel*
waar is de tweakers.net chatbot?
je gaat me toch niet vertellen dat die er nog niet is he?
Informaite die uit dit topic voortkomt zal t.z.t in de topicstart worden opgenomen.
mijn dank.
- Spreekt Nederlands (heel belangrijk)
- Is gelinkt aan een searchengine
- Heeft een persoonlijkheid
- Begrijpt je
- Je kan er mee kletsen over thema's die jou interreseren
- Beschikt over een spraak invoer en een spraak uitvoer
- Is intelligent genoeg om een discussie over onderwerpen te houden. en spontaan vanuit een gesprek voortvloeiende themas voorbeelden te geven. (bijvoorbeeld door te leren van andere gesprekspartners of het automatisch zoeken op searchengines naar stof voor de discussie.
Graag zou ik ervaring willen uitwisselen met bestaande en kunstmatige personen alhier
over Het maken van een Nederlandse bot, die je dus ook aan je zelf kan aanpassen.
Voorbeelden van bestaande chatbots:
http://www.elsevier.nl/ni...p/artnr/125648/index.html
Natuurlijk zijn deze chatbots erg commercieel en verstrekken alleen info over wat hun sponsors ze voeren. Heeft er wel eens iemand aan gedacht een dergelijke bot voor google te maken bijvoorbeeld.
Zodat je met het programma kan duscussieren, net zoals wij dat hier doen en zo je antwoorden kan geven.
En nu de grote vraag .....
*roffel*
waar is de tweakers.net chatbot?
je gaat me toch niet vertellen dat die er nog niet is he?
Informaite die uit dit topic voortkomt zal t.z.t in de topicstart worden opgenomen.
mijn dank.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 03:33 ]