Ik ben van plan om deze maand een HD Recorder aan te schaffen en vraag me af of er aanraders zijn als je digitale tv hebt. Ik weet wel dat als je via de mediabox wil opnemen dat dan je mediabox al aan moet staan en op de goede zender. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er HD Recorders zijn die via de scart de mediabox aan kunnen sturen maar weet niet meer waar en of dat echt zo is. Heeft iemand ervaring met middenklasse HD Recorders? Ik wil ongeveer 300-350 euro uitgeven. Iets meer kan eventueel ook nog wel.
Verwijderd
Gewoon de DVR van UPC zelf nemen.
Opnemen vanaf de UPC box is lastig te noemen, je moet dan inderdaad gewoon de box laten spelen en de SCART output opnemen. Andere manieren zijn er helaas niet wegens de afwijkende encryptie gebruikt door UPC.
Daarnaast HD... UPC levert niet bepaald HD (spreekt helaas uit ervaring
)
Maar aan je topic titel te zien bedoel je HDD recorder ipv HD recorder (die afkortingen ook
)
(Staat dit wel in de juist sectie... wat heeft het met audio/hi-fi te maken?)
Als je trouwens van plan was het digitale geluid te gebruiken: Zeker de duurdere decoder nemen, het goedkoopste model heeft last van oververhittende digitale geluidschips waardoor bij gebruik van het digitale kanaal het geluid om de zoveel tijd even wegvalt.
Opnemen vanaf de UPC box is lastig te noemen, je moet dan inderdaad gewoon de box laten spelen en de SCART output opnemen. Andere manieren zijn er helaas niet wegens de afwijkende encryptie gebruikt door UPC.
Daarnaast HD... UPC levert niet bepaald HD (spreekt helaas uit ervaring
Maar aan je topic titel te zien bedoel je HDD recorder ipv HD recorder (die afkortingen ook
(Staat dit wel in de juist sectie... wat heeft het met audio/hi-fi te maken?)
Als je trouwens van plan was het digitale geluid te gebruiken: Zeker de duurdere decoder nemen, het goedkoopste model heeft last van oververhittende digitale geluidschips waardoor bij gebruik van het digitale kanaal het geluid om de zoveel tijd even wegvalt.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 01:43 ]
Verwijderd
Hoe neem ik dan de scart output op? Kan ik dan ondertussen wel iets anders digitaal kijken?
Zou dit een strategische keuze van UPC zijn? We zijn maar mooi in de aap gelogeerd met die provider. DVB-C ondersteunen ze ook al niet.
Greetz
Jeroen
Zou dit een strategische keuze van UPC zijn? We zijn maar mooi in de aap gelogeerd met die provider. DVB-C ondersteunen ze ook al niet.
Greetz
Jeroen
Verwijderd
Moet je recorder aankunnen, kijk in de handleiding hoe het moet.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:24:
Hoe neem ik dan de scart output op?
NeeKan ik dan ondertussen wel iets anders digitaal kijken?
Wat had je dan verwacht?UPC
in de aap gelogeerd