Toon posts:

jpg bestanden importeren office 2004 voor Mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb na lang wikken en wegen uiteindleijk toch een laptop gekocht van apple.
Nu heb ik office 2004 voor mac erop gezet maar is het niet mogelijk een plaatje in bestanden van word, powerpoint of elk ander office bestand te importeren.

Er komt alleen een kader in beeld en daarnaast een zwart vlak, het plaatje wordt niet getoond.Het ligt niet aan de grootte van de bestanden want zelfs kleine plaatjes komen zwart in het document terecht

Wie kan mij helpen met dit probleem, office eraf en opnieuw installeren werkt niet en preferences verwijderen ook niet.

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik denk ook niet dat je moet importeren. Werkt gewoon een JPG slepen naar je documentje wel?

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-01 12:09

b0p

Kwestie van Insert > Picture > From file > bestand selecteren > op Insert klikken. Werkt hier prima.

Werkt het invoegen van andere typen bestanden wel (PNG bv.)?

[ Voor 24% gewijzigd door b0p op 29-07-2007 02:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
NiteSpeed schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:16:
Ik denk ook niet dat je moet importeren. Werkt gewoon een JPG slepen naar je documentje wel?
Nee document pakt geen enkele jpg, ook niet fotos die zelf gemaakt zijn. Wel is het mogelijk bestanden die onder windows zijn gemaakt te openen, alleen plaatjes die dan niet in photoshop zijn bewerkt zijn dan zichtbaar
b0p schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:38:
Kwestie van Insert > Picture > From file > bestand selecteren > op Insert klikken. Werkt hier prima.
Zo plaats ik altijd plaatjes in windows, maar werkt in dit geval niet

met PNG bestanden komt er een witte lege afbeelding te staan, met grote die juist is.

Verwijderd

Bij mij werkt het gewoon in Office 2004...

Zou zo niet weten waarom het bij jou niet lukt, zijn het misschien originele bestanden vanuit een windows versie van word?

Screenshot met bewijs

Verwijderd

Topicstarter
nee het zijn bestanden vanuit windows photoshop en illustrator. maar maakt geen verschil
want photoshop plaatjes gemaakt op mac kunnen ook niet als jpg worden ingevoegd.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verwijderd

Topicstarter
Merci
Had ik ook al gegoogled, maar de discussie leidt niet tot een oplossing en wordt voortgezet op een andere pagina die neit meer bestaat.
Vandaar dat ik hier opnieuw op zoek ben.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Volgens mij moet je het volgende doen. Nu zit ik even niet achter een mac, dus je zult even moeten zoeken.

Je hebt Word waarschijnlijk op Afdrukweergave staan. (gewoon laten staan hoor). Nu is het mogelijk om hier in de tekeningen te laten weergeven of niet. Dit is een vinkje bij Tekeningen in Extra -> Opties.

Maar goed dit is onder Windows zo.. onder de mac is dit anders.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1