Computers make very fast, very accurate mistakes.
Of bedoel je lege dvd's/cd's? (Dan moet je opus.nl toch wel kennen?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
En daar staat: We do not deliver to Belgiummomania schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:41:
Of bedoel je lege dvd's/cd's? (Dan moet je opus.nl toch wel kennen?)
Dat staat op zowat elke bekende webshop.
In Belgie betaal je 0,72 euro taks per DVD. Dat kon je netjes omzeilen door in een buitenlandse webshop te kopen maar de organisatie die de taksen int heeft de bekendste media webshops voor het gerecht gesleept met als gevolg dat ze niet meer naar Belgie mogen versturen.
Vandaar wellicht de vraag van de topicstarter
kon alleen zo snel ff niet vinden of ze naar belgië versturen ofniet
Het gaat inderdaad om lege DVD's en CDr's!
Naar luxemburg gaan is geen optie aangezien ik naar Aken ga met het werk, ik kan wel even omrijden maar dan niet te ver.
Zo kun je zoeken op `multimedia` in de buurt van Aachen.
Veel Succes
EDIT= ik had een linkje met zoekresultaten, maar die was dood.
[ Voor 99% gewijzigd door MuisM4t op 29-07-2007 16:04 ]
Ik bestel daar maandelijks enkele honderden DVDR's + ander materiaal hoewel ze al een tijdje op hun site schrijven dat ze niet meer naar België verzenden.
Ze zitten in Duitsland, accepteren VISA, Paypal en overschrijving en verzenden razendsnel. (Als je met CC of Paypal betaalt)
Bovendien hebben ze een groot aanbod van spullen in hun webshop, zijn ze goedkoop en verpakken alles absoluut perfect.
Ze zijn vergelijkbaar met cdrwinkel.com (maar die verzenden niet meer naar België).
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Kent iemand hier nog een goeie webshop die nog naar België verstuurt of een adres in Deutschland waar je ze kan ophalen? (Liefst dichtbij de grens.)
De prijzen in de Saturn zijn in Duitsland trouwens niet erg interessant. (Ik ben er onlangs geweest.)
Bij bigdennis.com zie ik ook nergens vermeld dat ze naar BE verzenden.
Edit:
Ondertussen heeft bigdennis via e-mail bevestigd dat ze niet naar BE verzenden.
[ Voor 11% gewijzigd door Neobahamuth op 14-12-2007 12:26 ]
Bestel er zelf regelmatig, zeer tevreden over ze.
Beste Klant,
Wegens speciale epalingen, die op bepaalde producten en landen van toepassing zijn, leveren wij geen mediadrager aan België, Oostenrijk.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak!
Ai, sorry, zag ik overheen omdat België wel tussen de leveringslanden stond. Je kunt dan wel nog gewoon altijd langsgaan?tc982 schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:49:
Bijna goed, op de site staat het volgende :
Beste Klant,
Wegens speciale epalingen, die op bepaalde producten en landen van toepassing zijn, leveren wij geen mediadrager aan België, Oostenrijk.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak!
Kan iemand a.u.b. even bevestigen dat je als partikulier spullen kunt afhalen in hun magazijn te Aken?thaan schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:53:
[...]
Ai, sorry, zag ik overheen omdat België wel tussen de leveringslanden stond. Je kunt dan wel nog gewoon altijd langsgaan?
(Mijn vrienden gaan af en toe naar Aken dus dan zou ik meegaan en wat inkopen doen.)