Native Resolutie 1360x768 instellen

Pagina: 1
Acties:

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb een een barebone op de kop getikt, voor htpc purposes.
Nou wil ik de tv (samsung L32R82B) via Vga, op de native resolutie aansturen
Het moeder bord heeft een intel 82685G Graphics controller (intel extreme graphics 2)

Met de laatste drivers kom ik aardig in de buurt van die resulotie. maar de tv is nogal nukkig in de resolutie keuze. (de niet oficieel ondersteunde1280x768 lijkt lang niet slecht maar ware het niet dat het bleed dan naar links verschoven blijft staan)

Ik heb de laatste intel drivers geinstalleerd (6.14.10.4236)

Monitor drivers zijn er niet, ik heb in powerstrip monitor drivers gemaakt, maar dan laat hij me nog niet de native resolutie in stellen

nou weet ik dat er tweaks zijn om resoluties toe te voegen, maar in kan ze (zelf) niet vinden, in ieder geval niet voor mijn kaartje.

Iperf

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 16:24
Powerstrip proberen

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Multires, zegt mode niet ondersteund

powerstrip kan het beeld wel op de goed plek zetten na beter kijken, uitgaande dan je voor powerstrip, moet betalen om je beeld op zijn plek te zetten ... nee want

ik kan nog steeds geen native resolutie instellen

ergen ondersteunde hij nar het installeren van de intel driver veel meer detail in resoluties. er moet toch ergens in de registry staan welke resoluties er mogen gebrukt worden dunkt me ?

Iperf

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 10:56

SpamLame

niks

Heb je al ultramon geprobeert?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
SpamLame schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:07:
Heb je al ultramon geprobeert?
Ik heb die pagina bekeken en dit gaat niet over het toevoegen van "vreemde" resoluties aan de bestaande. maar meer over multimonitor support
(tenzij ik iets gemist heb)

Wat ik dus zoek is een manier om de resoluttie van 1360 bij 768 zichtbaar/kiesbaar te krijgen in mijn display settings. (de tv is tevens de primaire en enige monitor)

edit:
het zit wel in powerstrip maar ik kijk er vierkant overheen :o
De grafische kaart ondersteund het domweg niet .. :(

Dat wordt een nieuwe kopen

en miscchien down and dirty gaan http://shareit.intel.com/WikiHome/Articles/111111431

[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 29-07-2007 12:14 ]

Iperf

Pagina: 1