Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Parrot 3400 icm Nokia E65: phone licht blijft niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:08
Hoi,

Ik heb sinds kort een Parrot 3400 LS carkit (met GPS ingebouwd). Is een mooi ding en werkt goed. Ik heb alleen één probleem en ik vroeg me af of er een oplossing voor is.
Mijn telefoon is een Nokia E65 en die ziet de Parrot als een headphone. Dit betekend dat het licht niet aan blijft staan. Je kunt namelijk wel in het 'toebehoren' menu bij de Carkit instellen dat het licht aan moet blijven, maar niet bij de andere opties.
Hoe krijg ik de Parrot of de telefoon zo ver dat de Parrot herkend wordt als Carkit ipv een headphone?

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 11:46
Dat zal niet lukken ook bij me Nokia N73, 6681 en 6110 navigator word hij herkent als "headset"
op je display9icm de parrot 3200.
Alleen als je dus een orignele carkit zou hebben dan zou het display moeten oplichten, indien je de funtie aanzet, en dan is het nog de vraag of dat ook met bluetooth kits werkt of alleen met bedrade.
Op het moment dat je gebeld word dan licht het display wel op toch? Bellen en contacten beheren kan je via je parrot doen, dus in principe hoeft het display niet aan te blijven.
Of zit ik ernaast?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Misschien toch eerst maar even in het centrale topic stellen, wellicht hebben mede-gebruikers dezelfde carkit:

Het Nokia E65 Topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.