Toon posts:

Memory cover

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien wel een noob vraag maar ik moet het toch echt even zeker weten.

Memory dat ik gekocht heb lijkt een soort cover te hebben, ik kan het er niet makkelijk afkrijgen, als ik het zou willen moet er gereedschap aan te pas komen. Moet ik die cover eraf halen of zo in de computer steken. Zo ziet ie eruit -->

Afbeeldingslocatie: http://images.crucial.com/images/resources/detail/ballistix/ballistix_240pin_350x90.gif

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:03

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Wat je ook doet, niet erafhalen! :P

Dit zijn een soort koellichamen, om de warmte van de chips wat beter te verdelen en af te voeren. Dit zie je vooral veel bij geheugen dat overklokkers gebruiken, omdat die wel eens hogere spanningen willen gebruiken.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
aha bedankt voor je antwoord, ik zat echt te twijfelen of het voor bescherming was, want je ziet een beetje van die spons achtige dingen ook eronder en maakt het toch best zwaar. toch goed dat ik het gevraagd heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 21:32 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55
Deze moet je inderdaad laten zitten, ze horen er op. Niet verder mee klooien want straks beschadig je de DIMM.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is idd een koellichaam. Het is alleen meer er op gezet omdat mensen met hun handen aan de reepjes zaten en ze daar door kapot gingen dan echt voor de koeling.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 21:33
Voor de volledigheidl het heten heatspreaders.

Verwijderd

Topicstarter
Aha dan is het duidelijk, maar ik las net handleiding dat erbij zat en bij equipment needed staat er wel:

non-magnetic-tip screwdriver (for removing cover only)

maar goed, als het er gewoon op kan blijven dan laat ik het maar, thanks...

Verwijderd

Topicstarter
Top dan weten we dat ook weer.

Het is helemaal duidelijk.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:38:
non-magnetic-tip screwdriver (for removing cover only)
offtopic:
Die vindt ik inderdaad wel grappig :D

Ze bedoelen hiermee dus de computerkast, maar ik kan me best voorstellen dat je dit leest als "die dingen om mijn DIMMetjes heen. Vraag me af hoeveel beginnende computerbouwers zich hierin vergist hebben :)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Pagina: 1