Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar opletten bij een Renault Clio || ?

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Binnenkort wil ik een renault clio uit 1999-10 gaan kopen.

Helaas heeft deze auto geen NAP.

Km stand is : 91.000 en de prijs is € 4.750

ABS, Bumpers in carrosseriekleur, Centr. deurvergrendeling afst.bed., Deelb. achterbank, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Getint glas, Metallic lak, Mistlampen, Radio/Cassette, Schuifdak, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Stuur hoogte verstelb., Zij-airbags

--------------------------------------------------------------------------------------------

Waar moet ik allemaal opletten bij dit soort karretjes ?? en wat zijn ongeveer de afleveringskosten ??

plaatje :

Afbeeldingslocatie: http://www.autotrack.nl/car-img/of01/s032/of01_0004303432.jpg

p.s. wordt namelijk mijn 1e auto..

Alvast bedankt.

Verwijderd

http://autoweek.nl/myrevi...=2&submit.x=56&submit.y=5

Hier kun je al veel info uit halen; probeer ook de Renault Tuning Club oid

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

1.2 8v? 1.2 16v? 1.4 8v? 1.4 16v? 1.6 8V 1.6 16V?

De 1.2 & 1.4 kan je rustig kopen, niet te slopen die blokken, de 1.6 16v zal ietsje harder bereden zijn (want is een stuk vlotter)

Enige wat er echt stuk gaat bij die dingen zijn bobine's (maar na vervanging door de juiste is dat wel opgelost)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Bij die Km stand zou ik eens naar de kopelling kijken (als er veel stadsverkeer mee gedaan is), de vering eens uittesten en luisterren of je geen rare gheluidjes hoort bij remmen, optrekken en draaien.

Veel kan er niet misgaan met die karretjes.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20

JT

VETAK y0

Gebruik ook alle electronica voorin, blowers, ruitenwissers enz. om te testen of het nog werkt.

Zou je niet eerst voor een goedkoop autootje gaan om ervaring mee op te doen? Als er dan wat gebeurd dan ben je niet zo ziek

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik 1 tip mag geven bij het kijken naar een auto: neem iemand mee die er meer kijk op heeft dan jezelf :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

mmm clio 2 is een goede auto
zeker deze phase 1 modellen.
kan eigenlijk niet echt een kwaal bedenken waar deze last van hebben behalve dat soms de IR-sleutels stuk gaan owja! let goed op of het schuifdak niet lekt!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 16:29 ]

Verwijderd

Waarom heen NAP, import?

Als het een originele nederlandse auto is moet er zeker weten een NAP vanaf kilometerstand 0 op zitten. Zoiezo bij elke APK keuring, dus ook auto's uit 1980 hebben een NAP.

Geen NAP = lekker laten staan.
NAP kun je (gratis) bij bijna elke garage tijdens je proefrit laten natrekken.
Pagina: 1