LCD-tv van het merk Gold

Pagina: 1
Acties:
  • 1.035 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4-legged-bird
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 14:42
Ik zag een aanbieding van een LCD-tv van het merk Gold bij de Makro. Bij nazoeken op Internet zie ik dat het een Italiaans merk is en dat er een Nederlandse webshop is die dit merk (nogal goedkoop) verkoopt. Maar meningen over de toestellen zie ik niet. Is er iemand onder ons die dit merk wél kent en er iets over kan zeggen? Ik zoek een toestel voor op de slaapkamer.

They said it couldn't happen here.... And it didn't

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:09
Vage site hebben ze ook (goldmedia.it), als je in het engels kijkt bij producten onder monitors of tv's, dan zijn alle categorieen leeg. Als je kiest voor de italiaanse taal, dan zijn er wel een zooi. En daar hebben ze 1 scherm van 19", maar die lijkt waar niet op het plaatje bij de makro (waar die trouwens typenummer lt-1961 heeft). 8)7

Verder is 'Gold' natuurlijk een waardeloze merknaam om op te zoeken in google. Kan je helaas ook niet verder helpen, waarschijnlijk gaat het om een merk die zelf niets maakt, maar batches koopt en die naar hun eigen naam relabeled (beetje zoals trust dat doet).

Voordeel van de Makro is natuurlijk wel dat je hem live kan bekijken daar.

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 28-07-2007 20:01 ]

• 4-legged-bird
Maar ze hebben nóg een site: http://www.goldmediastore...tabellaprodotti.php?id=28. Daar staan wél toestellen. Maar omdat mijn Italiaans even goed is als mijn Chinees, word ik daar al even weinig wijzer van.....

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk gewoon value for money.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijns inziens kun je beter wat meer geld uitgeven voor een fatsoenlijk merk, dan een merk als "Gold" nemen. Ik zou er iig geen vertrouwen in hebben, plus het oogt zo goedkoop.

• 4-legged-bird
Het is alleen zo lastig zoeken naar een toestel, omdat ik voornamelijk ben geinteresseerd in het geheugen voor Teletekst. En dat wordt bijna nergens vermeld.....

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:24

-d-

Stuur ze een mailtje, en hopen dat er iemand werkt die Engels spreekt ;)

Verwijderd

Je kunt ook even kijken in de Nederlandse webshop: http://www.ewebshop.nl/
Succes.

Johan

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

4-legged-bird schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:50:
Maar ze hebben nóg een site: http://www.goldmediastore...tabellaprodotti.php?id=28. Daar staan wél toestellen. Maar omdat mijn Italiaans even goed is als mijn Chinees, word ik daar al even weinig wijzer van.....
Komaan, een beetje taalgevoel.

Zowiezo zou ik niet kopen op een site die een flashfile gebruikt voor het weergeven van de prijs.
En die compleet fataal uitziet op Firefox(Linux)...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Na wat onderzoek naar het merk Gold gedaan te hebben, ben ik achter de volgende informatie gekomen;

- Gold is in Italie, Spanje en Griekenland bekend en willen hun verkoop uitbreiden in de rest van
Europa.
- Hebben voor de LCD tv's twee productlijnen, Genesis en de Proteus.
- Starten binnen kort de verkoop in Belgie bij FNAC.
- In Nederland op dit moment verkrijgbaar bij Makro en www.ewebshop.nl
- Gold heeft in Italie zelfs een eigen Gold winkel, zie www.goldmediastore.it
- Gebruiken LCD panels van van LG/Philips (wie niet? er zijn maar 4 fabrikanten)
- Verkopen ook MP3 speler, DVD speler en Audio systemen.
- LT1961 is de productnaam van de Makro.

Ben zelfs naar de Makro gegaan om het product te bekijken, zeker voor dat geld geen slecht product. Product is vergelijkbaar met Tatung en Verstel enz enz

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 08:31:
Na wat onderzoek naar het merk Gold gedaan te hebben, ben ik achter de volgende informatie gekomen;

- Gold is in Italie, Spanje en Griekenland bekend en willen hun verkoop uitbreiden in de rest van
Europa.
- Gebruiken LCD panels van van LG/Philips (wie niet? er zijn maar 4 fabrikanten)

Ben zelfs naar de Makro gegaan om het product te bekijken, zeker voor dat geld geen slecht product. Product is vergelijkbaar met Tatung en Verstel enz enz
Het is en blijft een C-merk, dat moet je gewoon vermijden imho. ;)

• 4-legged-bird
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 08:31:

Europa.

Die informatie had ik van ewebshop inderdaad ook gehad. Helaas blijkt het Teletekstgeheugen maar 10 pagina's te bedragen van de schermen t/m 19" en daarboven 247 pagina's. Voor een TT-verslaafde is dat niet genoeg.....

Pagina: 1