Toon posts:

hoe te overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb pas een nieuuwe systeen aangeschaft ben zelf niet zo bekend met pcs ben verslaaft aan het gamen .en hiervoor clockte ik over met nividea ntune (als dat wel overclocken is) nu is mijn niewe systeem een EVGA nForce 680i SLI, Version-A1,Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB ,Intel Core 2 Duo E6850 voeding 550watt cooler master cooler proccesor coolermaster mars nu wil ik dit gaan overclocker is dit te doen voor iemand die geen bal verstaand heeeft van pcs verder lig ik nog te twijfel over 1 gtx of 2 keer 8800gts bij voorbaad dank

Verwijderd

1 kijk of de cpu is aangesloten aan je tv
2 vermoord je moeder
3 de cpu in de tuin begraven
4 kijk naar 3 maar doet dat ook met je moeder

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Frequently Asked Questions TCA door te lezen. Daar staan zat tips in over hoe je moet beginnen.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi housenation,

Allereerst welkom op GoT. Ik zou je willen aanraden om meer aandacht te besteden aan je Topic Start (Afgekort TS). Dit door het verhaal wat beter neer te zetten, betere punctuatie te gebruiken en hoofd en kleine letters te gebruiken.

Verder is het zo dat dit soort vragen allemaal beantwoord worden in Frequently Asked Questions TCA .

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.