ik denk dat die spider 007 moderator of hoe hij zich zelf wil noemen eens manieren gaat leren inplaats dat hij op een asociale manier topic's sluit
misschien heeft diegene die hier een new topic start wel 0.0 ervaring hier op tweakersnet
Tip aan : spider james: benader diegene eerst voor dat je 1 of andere vage actie dropt
Onderstaande was het geval :
Ik open voor de 2e keer een zelfde topic daar er weinig reactie van de eerste kwamen verder heb ik geen ervaring met de site en wat krijg je als antwoord van meneer spinnetje 007 alias spinnetje jamesbond:
"Ik zie liever dat je je huidige topic nog even een schop verkoopt in plaats van dat je een nieuw topic start"
windows post-instal programma
en toen BAM topic gesloten maar niet even vertellen hoe het dan wel moet
maar goed maakt niet uit ik was hier toedeloe ik zoek wel een andere site
misschien heeft diegene die hier een new topic start wel 0.0 ervaring hier op tweakersnet
Tip aan : spider james: benader diegene eerst voor dat je 1 of andere vage actie dropt
Onderstaande was het geval :
Ik open voor de 2e keer een zelfde topic daar er weinig reactie van de eerste kwamen verder heb ik geen ervaring met de site en wat krijg je als antwoord van meneer spinnetje 007 alias spinnetje jamesbond:
"Ik zie liever dat je je huidige topic nog even een schop verkoopt in plaats van dat je een nieuw topic start"
windows post-instal programma
en toen BAM topic gesloten maar niet even vertellen hoe het dan wel moet
maar goed maakt niet uit ik was hier toedeloe ik zoek wel een andere site