Toon posts:

dom dom dom

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat die spider 007 moderator of hoe hij zich zelf wil noemen eens manieren gaat leren inplaats dat hij op een asociale manier topic's sluit

misschien heeft diegene die hier een new topic start wel 0.0 ervaring hier op tweakersnet

Tip aan : spider james: benader diegene eerst voor dat je 1 of andere vage actie dropt

Onderstaande was het geval :

Ik open voor de 2e keer een zelfde topic daar er weinig reactie van de eerste kwamen verder heb ik geen ervaring met de site en wat krijg je als antwoord van meneer spinnetje 007 alias spinnetje jamesbond:

"Ik zie liever dat je je huidige topic nog even een schop verkoopt in plaats van dat je een nieuw topic start"

windows post-instal programma

en toen BAM topic gesloten maar niet even vertellen hoe het dan wel moet

maar goed maakt niet uit ik was hier toedeloe ik zoek wel een andere site

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:11

Pinjataaa

Hit me!

Wat is daar verkeerd aan, als je dat topic netzoals deze hebt geschreven snap ik het ook wel.
Gebruik leestekens e.d.

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:46

Moortn

Hallo

Weer 2 topics over hetzelfde probleem :|

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:37
Hij zegt toch duidelijk dat je je eerste topic ff moet kicken ipv een nieuw topic te openen?

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ricardo87 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:04:
Hij zegt toch duidelijk dat je je eerste topic ff moet kicken ipv een nieuw topic te openen?
Een topic kicken/schoppen betekent dat je in het oude topic nog een keer een loos berichtje plaatst, enkel met het doel om de draad weer bovenaan te zetten in het forumoverzicht.
Dat was denk ik niet duidelijk. :)

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:07
als je hier nieuw op het forum komt lijkt het mij handig om de forum regels door te nemen waar iedereen zich hier aan houd en waar de moderators op toezien. als deze regels je niet zinnen lijkt het mij een wijs besluit naar een ander forum te gaan en niet de boel te gaan zieken door weer 2 topics te openen over hoe "slecht" de moderators zijn.

ik wens je veel succes op een ander forum en 1 tip: lees daar wel de regels door :z

Verwijderd

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:12:
als je hier nieuw op het forum komt lijkt het mij handig om de forum regels door te nemen waar iedereen zich hier aan houd en waar de moderators op toezien. als deze regels je niet zinnen lijkt het mij een wijs besluit naar een ander forum te gaan en niet de boel te gaan zieken door weer 2 topics te openen over hoe "slecht" de moderators zijn.

ik wens je veel succes op een ander forum en 1 tip: lees daar wel de regels door :z
ja en u heeft alle regeltjes wel gelezen ...........knap, tja als je niks te doen hebt heb je daar zat tijd voor

Verwijderd

Topicstarter
bulle bas schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:09:
[...]

Een topic kicken/schoppen betekent dat je in het oude topic nog een keer een loos berichtje plaatst, enkel met het doel om de draad weer bovenaan te zetten in het forumoverzicht.
Dat was denk ik niet duidelijk. :)
gelukkig zijn er mensen die wel normaal antwoord kunnen geven thx bulle bas

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:33
Nou, aangezien je, zoals je zelf zegt, 0.0 ervaring hebt op tweakers zal ik even proberen aan te geven waar het 'mis ging'.

Je topic van vorige week had niet veel reacties, dus opende je nog maar 1. Stel dat iedereen dat zou doen, dan zou de forums gigantisch opgeblazen worden met dubbele topics met allemaal dezelfde startpost. Je moet zelf toch ook inzien dat het niet prettig werkt, ook krijg je dan gefragmenteerde oplossingen over die dubbele topics heen (wat voor de search funest is).

Wat spider007 aangaf is met 'een schop verkopen' wordt bedoeld dat je een nieuwe 'reply' plaatst bij je oude bericht, zodat ie weer in zicht staat voor iedereen. Blijkbaar zie jij dat als 'asociale manieren', maar ik denk dat het hier gaat om een misverstand. Dat hij jouw topic sloot is dan ook niet lullig bedoelt, het is voor bovenstaande redenen het makkelijkst als de discussie over 1 onderwerp ook in 1 topic centraliseert. Je oude topic is nog open, dus je wordt geacht daar door te gaan. Je had hem dus kunnen 'kicken', maar dat heeft iemand anders al voor je gedaan (trouwens, je moet wachten tot er 24 uur niemand gereageerd heeft voordat je je topic kickt).
Dat kan natuurlijk ook. Succes ermee dan :)

Ow, zie nu dat dit in het 'domme actie' topic van TS ook al uitgelegd is.

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 28-07-2007 19:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:18:
[...]

ja en u heeft alle regeltjes wel gelezen ...........knap, tja als je niks te doen hebt heb je daar zat tijd voor
Een beetje goeie site heeft regels voor de goeie orde. Dat jezelf geen tijd hebt/neemt om die door te lezen ligt aan jezelf. Anderen nemen wel netjes de tijd daarvoor om zo problemen te voorkomen en het netjes te houden. En het wil niet zeggen dat anderen er tijd voor hebben maar het misschien zo netjes vinden om er de tijd voor te nemen ;)

Andere site's ? Kan me nauwelijks voorstellen dat er site's zijn met een dergelijk niveau zoals op Tweakers, maar goed, dat is aan jou om dat te ondervinden :) Ik kan het me voorstellen dat modjes gek worden dat mensen niet even de spelregels doornemen, aangezien ze dan alleen maar bezig zijn met het opruimen van andermans rommel, en daar zijn modjes niet alleen voor.

Maar om daar nu een aparte topic voor te openen, had even rechtstreeks met hem gecommuniceerd, is wat persoonlijker ;)

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51
[b]
Ik geef je weinig kans op een andere site, want het meeste wat ik zoek, in het Nederlands tenminste, leidt meestal toch weer naar Tweakers! En die regeltjes zul je overal wel hebben. Zie deze topicsluiterij gewoon als een les en wacht even de reakties in je topic af. Het is nu echt niet zo dat niemand je hier meer helpen wil ofzo. Ik heb in het verleden ook weleens een topicje gemaakt omdat ik het niet eens was met een moderator. Dat mocht dus niet! Daarna heb ik me redelijk ok gedragen hier (vind ik he) en ben daarna ook goed geholpen. En als je hier een tijdje op GoT rondloopt zie je misschien ook eens een topic waarin je iemand anders kunt helpen.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:01:
"Ik zie liever dat je je huidige topic nog even een schop verkoopt in plaats van dat je een nieuw topic start"
Lijk mij duidelijk, en dit is ook nog op vrij nette en aardig manier gezegt.

Verwijderd

Denk je dat het ons probleem is dat jij een andere site zoekt? Iemand met een instelling zoals jij kunnen we missen als kiespijn.

We zijn hier allemaal hobbyisten, en komen hier voor ons plezier. Als je je dus aanmeld op GoT speciaal omdat je een vraag hebt, en denkt daar even snel en gemakkelijk een antwoord op te krijgen zit je hier denk ik verkeerd, we zijn een discussieforum namelijk, en geen helpdesk :)

Een van de redenen dat ik hier graag op GoT kom is juist de strenge regelgeving, waardoor het niveau hoog blijft. De makkelijke vragen moet je zelf opzoeken, wat er dus overblijft is interessant om te lezen (voor mij).

Maargoed eigenlijk zijn we hier ook al weer verkeerd bezig want er is ook nog zoiets als Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 19:44 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Dergelijke topics blijven regelmatig langskomen... En zijn onnodig!
De forum-regels lezen is nogal veel gevraagd, en na al die jaren heb ik ze ook lang niet allemaal doorgelezen. Maar bepaalde basis-dingen mag je best weten. En Tweakers is juist zo'n fijn forum, dankzij de regels! Anders zou het in no-time afglijden naar het niveau van vele andere beginners-sites, met miljoenen dezelfde topics...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
veel plezier op de andere site.

Tip aan jou, als je je normaal en fatsoenlijk gedraagt, en eerst even kort de regels doorneemt, en let op wat mensen schrijven, dan kom je een stuk verder in de wereld die internet heet.

[ Voor 75% gewijzigd door Kees op 28-07-2007 20:08 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.