Ik zat laatst eens te kijken naar een geschikte videokaart voor in mijn nieuwe systeem. Ik zag alleen dat Asus zijn EN8800GTX 768mb voor 525 euro in de schappen heeft liggen, terwijl BFG een 8800GTX 768mb OC'ed ( naar 600mhz core ) heeft liggen voor 524 euro.
Nou vroeg ik me af, ligt het aan de software die je erbij krijgt? Nu weet ik dat de Asus versie ontzettend veel extra's heeft, zoals:
* ASUS Splendid:
* ASUS Video Security Online:
* ASUS GameLiveShow:
* ASUS Game Replay:
* ASUS GameFace Messenger:
* ASUS OnScreenDisplay:
Nu lijken die dingen mij ontzettend handig, maar als die BFG kaart het ook heeft, kan ik beter de BFG nemen. Ook staat ASUS bekend om goede service, en ik neem ook een Asus moederbord in mijn systeem, dus een Asus lijkt mij een verstandigere keus.
Alvast bedankt voor jullie tips en hints
Met vriendelijke groet,
Gydeon
Nou vroeg ik me af, ligt het aan de software die je erbij krijgt? Nu weet ik dat de Asus versie ontzettend veel extra's heeft, zoals:
* ASUS Splendid:
* ASUS Video Security Online:
* ASUS GameLiveShow:
* ASUS Game Replay:
* ASUS GameFace Messenger:
* ASUS OnScreenDisplay:
Nu lijken die dingen mij ontzettend handig, maar als die BFG kaart het ook heeft, kan ik beter de BFG nemen. Ook staat ASUS bekend om goede service, en ik neem ook een Asus moederbord in mijn systeem, dus een Asus lijkt mij een verstandigere keus.
Alvast bedankt voor jullie tips en hints
Met vriendelijke groet,
Gydeon