Toon posts:

domme actie

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat die spider 007 moderator of hoe hij zich zelf wil noemen eens manieren gaat leren inplaats dat hij op een asociale manier topic's sluit

misschien heeft diegene die hier een new topic start wel 0.0 ervaring hier op tweakersnet

Tip aan : spider jamesbond: benader diegene eerst voor dat je 1 of andere vage actie dropt

Onderstaande was het geval :

Ik open voor de 2e keer een zelfde topic daar er weinig reactie van de eerste kwamen verder heb ik geen ervaring met de site en wat krijg je als antwoord van meneer spinnetje 007 alias spinnetje jamesbond:

"Ik zie liever dat je je huidige topic nog even een schop verkoopt in plaats van dat je een nieuw topic start"

windows post-instal programma

en toen BAM topic gesloten maar niet even vertellen hoe het dan wel moet

maar goed maakt niet uit ik was hier toedeloe ik zoek wel een andere site

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je geen reacties krijgt die in je straatje passen is het idd niet de bedoeling om maar weer een topic te openen. Spider.007 was daar heel duidelijk in en heeft helemaal gelijk. En wat was er precies asociaal aan z'n reply? Ik kon het niet ontdekken.

Waarom doe je niet een 'schopje' van je eigen topic? Is dat nu zo'n probleem?

Dit is overigens ook niet helemaal de manier om je gelijk te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 28-07-2007 18:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

maar goed maakt niet uit ik was hier toedeloe ik zoek wel een andere site
Zucht, puberale instelling :( loop nooit weg
"Ik zie liever dat je je huidige topic nog even een schop verkoopt in plaats van dat je een nieuw topic start"
Tja logisch, waarom zouden er 50 topics moeten zijn over hetzelfde probleem, terwijl je een topic ook gewoon kan kicken na 24u? Dan is hetzelfde als elke keer dat je iets moet opschrijven een heel nieuw collegeblok pakken ipv gewoon in 1 blok verder schrijven...

Iig moet je even kijken naar Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt helemaal gelijk

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-07 19:45
Met je topic schoppen bedoelt Spinnebeest dat je een Reply kunt geven met een boodschap erin zoals "Weet er al iemand iets?" waardoor je topic weer wat hoger in de Active Topics komt te staan.

Verwijderd

Modbreak:Doe eens normaal :/

[ Voor 89% gewijzigd door pasta op 28-07-2007 19:21 ]

Verwijderd

Modbreak:Zie vorige modbreak :/

[ Voor 88% gewijzigd door pasta op 28-07-2007 19:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is nu een normale reactie hardstikke bedankt nu weet ik waar het overgaat
Maar ik denk dat ik toch ergens anders op het net ga zoeken aangezien ik hier weinig kans meer maak wat betreft die topic

Verwijderd

Topicstarter
Dancing_Animal schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:04:
Met je topic schoppen bedoelt Spinnebeest dat je een Reply kunt geven met een boodschap erin zoals "Weet er al iemand iets?" waardoor je topic weer wat hoger in de Active Topics komt te staan.
Kijk dat is nu een normale reactie hardstikke bedankt nu weet ik waar het overgaat
Maar ik denk dat ik toch ergens anders op het net ga zoeken aangezien ik hier weinig kans meer maak wat betreft die topic

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hahaha, laat dit topic nog even open alsjeblieft! Kan iedereen z'n gal spuwen, ik vermaak me prima!

Modbreak:Helaas, lees dit topic maar eens door om echt te lachen. :/

[ Voor 41% gewijzigd door pasta op 28-07-2007 19:20 ]

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07 09:48
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:14:
zucht, wou eigenlijk niet reageren..

neefsteef.. dit is een vrijwilligers board.. dus de mensen die je 'proberen' te helpen doen dit in hun vrije tijd...
Als je de FAQ gelezen had, had je geweten dat je na 24 uur gewoon een 'kick'/replay op je eigen topic mag doen om hem omhoog te krijgen...

en ik vind niets mis met spider.007 zijn reply..

en lees je orginele topic eens..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 5090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1600

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 08:16
Modbreak:Kanslose reactie, niemand mist dit als ik em weghaal :)

[ Voor 56% gewijzigd door pasta op 28-07-2007 19:19 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Als je enigzins bent afgekoeld mag je het in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier nog eens proberen, daarbij kan je idd gewoon je eigen posthistory terug vinden door op je naam te klikken, zoals hier dus. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.