[Clarion MAP360] Probleem met updaten en upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:11
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Clarion MAP360 navigatiesysteem, nieuw gekocht via een reguliere winkel. Omdat deze enkel voor de Benelux is, en ik zo nu en dan in Duitsland kom, heb ik besloten om gelijk de software voor heel Europa er bij te kopen.

Vanmiddag wilde ik proberen mijn GPS te upgraden van Benelux naar Europa, maar de bijgeleverde DVD werkt voor geen meter. Zodra ik de DVD plaats start het autorun menu, waarbij ik er gelijk op gewezen wordt dat mscvr80.dll mist. Nadat ik deze heb weten te bemachtigen krijg ik vervolgens bij het herstarten van het menu de volgende error:
quote: error
Runtime Error

Program: D:\setup.exe

R6034
An application has made an attempt to load the C runtime library incorrectly.
Please contact the application's support team for more information
Bij googlen op deze error kom ik alleen te weten dat deze error door de brakke manier van de .dll laden veroorzaakt wordt. Hier kan ik weinig aan doen behalve de software reverse engineeren en een eigen clone schrijven die wel werkt :P Verder ben ik de DVD rondgeweest, en werkte de installer van Microsoft ActiveSync wel. Mijn Clarion gaat in sync mode, en ik kan via de bijna nooit reagerende software nu zooi overkopieren naar mijn GPS. Vraag blijft alleen wat precies. Daarom wil ik ook gewoon de software die je normaal hoort te gebruiken installeren, zodat ik met 3 klikken dat ding kan updaten en upgraden.

Specs:
WinXP SP2, volledig updated, met virusscannertje en firewall.
AMD 2600, 1GB ram.

Wie weet wat ik moet doen?

There is no replacement for displacement!