Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beveiligen met rechte muisknop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eerder een post geplaatst waarbij ik op zoek was naar een programma om bestanden en mappen te beveiligen. Maar ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een progje waarbij ik als ik op de rechte muisknop klik ik het bestand of map kan coderen of decoderen waarbij er gewoon een scherm tevoorschijn komt waarbij ik een wachtwoord in moet tikken.

Ik wil geen progje met allemaal opties. Het moet simpel zijn (acer heeft zo'n progje als software).

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:56:
Ik heb al eerder een post geplaatst waarbij ik op zoek was naar een programma om bestanden en mappen te beveiligen. Maar ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een progje waarbij ik als ik op de rechte muisknop klik ik het bestand of map kan coderen of decoderen waarbij er gewoon een scherm tevoorschijn komt waarbij ik een wachtwoord in moet tikken.

Ik wil geen progje met allemaal opties. Het moet simpel zijn (acer heeft zo'n progje als software).
Wat heb je zelf al gevonden dan?
Het lijkt me niet veel moeite om dit even erbij te posten...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op versiontracker gekeken daar alle software al uitgeprobeerd etc. etc. heb nu een progje gevonden dat voldoet aan mijn eisen en dat is axcrypt. Het is gewoon een standaard progje maar voldoet voor mij.