Toon posts:

[Vista] Drivers voor Promise Ultra 100 TX2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort gaan overstappen naar Vista. Nu is de enige bottleneck in mijn systeem het bovengenoemde kaartje. Voor de Ultra133 TX2 zijn al wel drivers uit maar voor deze dus niet. Weet iemand een oplossing hoe ik dit kaartje wel aan de slag kan krijgen onder Vista? Of heeft iemand een glazenbol met daarin de boodschap dat de drivers voor dit kaartje eraan komen?

b.v.d.

* ik heb btw geen 64bit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 17:54 ]

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:22

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Je kan proberen om de compatibiliteitsmodus van de set up te veranderen in WinXP
Op die manier zou het iig moeten werken.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

xp drivers werken niet?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
de Ultra133 TX2 is al enorm oud, daar gaan echt geen drivers meer voor komen

wat voor oude hardware heb je eigenlijk dat je hier nog mee werkt :? dat moet haast een machine zijn die met pijn en moeite vista kan draaien lijkt me :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Powershell schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:13:
de Ultra133 TX2 is al enorm oud, daar gaan echt geen drivers meer voor komen

wat voor oude hardware heb je eigenlijk dat je hier nog mee werkt :? dat moet haast een machine zijn die met pijn en moeite vista kan draaien lijkt me :?
so... Beetje loze reactie nietwaar? Maar om even je op inhoudsloze reactie te reageren. Het gaat hier om de 100TX2 en niet om de 133TX2. De 133TX2 heeft al Vista drivers :X.
Welke hardware? Snel genoeg om Vista te kunnen draaien anders had ik nog wel meer bottlenecks :X.

@job: dank voor je reactie. Zal dat eerst eens proberen inderdaad maargoed ben bang dat het niet gaat werken...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 20:04 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:01:
[...]

so... Beetje loze reactie nietwaar? Maar om even je op inhoudsloze reactie te reageren. Het gaat hier om de 100TX2 en niet om de 133TX2. De 133TX2 heeft al Vista drivers.
Welke hardware? Snel genoeg om Vista te kunnen draaien anders had ik nog wel meer bottlenecks :X.
ga maar lekker je mond spoelen snotaap.

gevalletje fatsoensnorm die je niet bekend is :D

je probeerd iemand te helpen en wat krijg je... stank voor dank :z

[ Voor 6% gewijzigd door Zwelgje op 28-07-2007 20:05 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Powershell schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:04:
[...]

ga maar lekker je mond spoelen snotaap.

gevalletje fatsoensnorm die je niet bekend is :D

je probeerd iemand te helpen en wat krijg je... stank voor dank :z
Ik weerleg alleen jou volledig offtopic reactie. Ten eerste lees je niet goed en ten tweede geef je geen antwoord op mijn vraag (dat hoeft natuurlijk ook niet maar reageer dan ook niet). Verdere reacties per pm aub...
Pagina: 1