Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[OL 2007] Afspraak met terugkeerpatroon onvindbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 2.298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem met Microsoft Outlook 2007 NL.

Situatie is als volgt:

In het verleden heb ik een afspraak gemaakt, genaamd "BTO overleg". Deze repeteert elke donderdag van 13.00 - 15.00 uur. Deze heb ik laatst verwijderd (delete knopje). Het probleem is dat ik echter elke keer de afspraak als herinnering in het herinneringsvenster terugkrijg:

Afbeeldingslocatie: http://image.bayimg.com/laemiaabl.jpg

Het probleem is echter dat ik deze afspraak noch kan verwijderen, noch kan openen, noch kan uitstellen. Bij verwijderen krijg ik de volgende melding:
Kan de herinnering niet uitschakelen. Misschien wordt de herinnering herhaald. Kan de informatie over het terugkeerpatroon van de afspraak niet vinden.
Wanneer ik de afspraak probeer te openen krijg ik deze melding:
Kan het item bij de herinnering niet openen. Kan de informatie over het terugkeerpatroon van de afspraak niet vinden.
Wanneer ik de afspraak probeer uit te stellen krijg ik deze melding:
Kan de herinnering niet uitstellen. Kan de informatie over het terugkeerpatroon van de afspraak niet vinden.
Wat ik al geprobeerd heb:
  • Afspraak uit Verwijderde Items terugzetten, helpt niet.
  • Nieuwe afspraak maken op die datum met terugkeerpatroon, helpt niet.
  • Gebruik van de opstartswitches cleanreminders, cleanfreebusy, cleanrules, cleansniff,
    cleanfinders, resetfolders. Verhelpt het probleem niet.
Verder is er binnen Google weinig bekend. Het laatste wat ik wil is een nieuw profiel en dergelijke gaan aanmaken. Mijn hoop is dan ook dat jullie wellicht een oplossing weten.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 18:03
Zet je afspraken in een lijst-vorm. Dan kan je de juiste vinden die het probleem geeft.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
paella schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:25:
Zet je afspraken in een lijst-vorm. Dan kan je de juiste vinden die het probleem geeft.
Ok, dat heb ik gedaan. Ik vind daar inderdaad de afspraak die problemen geeft. Echter kan ik deze afspraak niet vinden omdat het terugkeerpatroon niet kan worden gevonden. Verwijderen is ook niet mogelijk.

Wat nu?

• paella
Je vindt het maar je kan het niet vinden?
Maar goed, toen ik dat een keer tegenkwam, kwam de optie om alles te verwijderen vanzelf. Dus zonder het zelf gezien te hebben bij jou weet ik het nu even niet. Ik weet wel dat ik het toen via google vond, dus probeer toch te zoeken, en dan met mijn suggestie als uitgangspunt. Ik kan het ook niet meer terugvinden in mijn mailarchief, want intussen heb ik een andere baan :)

[niet veel later]
Was het deze?:

1. Click to select the Calendar folder.
2. On the View menu, point to "Arrange By" then "Current View" and click "Active Appointments".
3. Open each item. When you get to the damaged item, it probably won't open. The only solution is to delete the damaged item.
4. Restart Outlook to verify the fix.

5. If the steps above did not fix the issue, try the following steps.
6. On the View menu, point to "Arrange By" then "Current View" and click "Recurring Appointments".
7. Open the damaged item. If you don't know which item it is, perform the remaining steps on each item.
8. On the Actions menu, click Recurrence.
9. In Appointment Recurrence, click OK. You may receive the following message: Any exceptions associated with this recurring appointment will be lost. If any of the exceptions are meetings, the attendees will not be notified. Is this OK?

NOTE: This means any changes you made to individual occurrences of the item will be lost and the new recurrence pattern will be set.

Click OK if you receive this message.
10. Save and close the item.

[ Voor 57% gewijzigd door paella op 31-07-2007 07:07 ]

• paella
Is dit nog opgelost TS?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gebruik je misschien een Exchange-server, waar je ook nog het eea zou kunnen proberen om serverside de afspraak uit de kalender te mikken, of via OWA?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem in Outlook 2007. Erg irritant zelfs want aan de bewuste afspraak zat een herinnering die ik niet kon verwijderen. De werkwijze van paella was voor mij in ieder geval de perfecte oplossing, thnx.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik zie dat ik hierin niet meer heb gereageerd. Uiteindelijk verhielp een herinstallatie van heel Office het probleem.

• adameric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 20:05
Had hetzelfde probleem. Bij mij werkte het om via de command line (start - uitvoeren) de opdracht outlook /cleanreminders in te typen
Pagina: 1