Ik heb een vreemd probleem met Microsoft Outlook 2007 NL.
Situatie is als volgt:
In het verleden heb ik een afspraak gemaakt, genaamd "BTO overleg". Deze repeteert elke donderdag van 13.00 - 15.00 uur. Deze heb ik laatst verwijderd (delete knopje). Het probleem is dat ik echter elke keer de afspraak als herinnering in het herinneringsvenster terugkrijg:

Het probleem is echter dat ik deze afspraak noch kan verwijderen, noch kan openen, noch kan uitstellen. Bij verwijderen krijg ik de volgende melding:
Situatie is als volgt:
In het verleden heb ik een afspraak gemaakt, genaamd "BTO overleg". Deze repeteert elke donderdag van 13.00 - 15.00 uur. Deze heb ik laatst verwijderd (delete knopje). Het probleem is dat ik echter elke keer de afspraak als herinnering in het herinneringsvenster terugkrijg:

Het probleem is echter dat ik deze afspraak noch kan verwijderen, noch kan openen, noch kan uitstellen. Bij verwijderen krijg ik de volgende melding:
Wanneer ik de afspraak probeer te openen krijg ik deze melding:Kan de herinnering niet uitschakelen. Misschien wordt de herinnering herhaald. Kan de informatie over het terugkeerpatroon van de afspraak niet vinden.
Wanneer ik de afspraak probeer uit te stellen krijg ik deze melding:Kan het item bij de herinnering niet openen. Kan de informatie over het terugkeerpatroon van de afspraak niet vinden.
Wat ik al geprobeerd heb:Kan de herinnering niet uitstellen. Kan de informatie over het terugkeerpatroon van de afspraak niet vinden.
- Afspraak uit Verwijderde Items terugzetten, helpt niet.
- Nieuwe afspraak maken op die datum met terugkeerpatroon, helpt niet.
- Gebruik van de opstartswitches cleanreminders, cleanfreebusy, cleanrules, cleansniff,
cleanfinders, resetfolders. Verhelpt het probleem niet.