Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] VU meter mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-11 13:58
Ik heb een T6963C LCD (128x64, grafisch) en ik zou graag onderandere een VU meter er op willen, alleen wordt deze pc gebruikt met een betaald systeem voor de muziek, ik kan dus geen winamp gebruiken en de welbekende plugins gebruiken.
Is er een tooltje wat gewoon van de master out of wat dan ook een VU meter kan maken op de LCD? Ik zou er graag nog wat extra gegevens bij willen (master volume, tijd (hoe laat het is ;) ))

Iemand wat tips hiervoor? Ik heb heel google al leeggezocht en diverse tools geprobeerd maar al wat ze bieden is een plugin voor winamp.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 07:31
een goed programma hiervoor is LcdStudio. Het is volgens mij oorspronkelijk bedoelt voor G15 tobo's (waar ik het ook voor gebruik)....Maar je kan allerlei soorten lcd's instellen bij het opstarten van het programma

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-11 13:58
darkpluisje schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:23:
een goed programma hiervoor is LcdStudio. Het is volgens mij oorspronkelijk bedoelt voor G15 tobo's (waar ik het ook voor gebruik)....Maar je kan allerlei soorten lcd's instellen bij het opstarten van het programma
Dat gebruik ik ook maar heeft niet die functie, ik ben wel in gesprek met de maker en kijk of die iets kan bereiken ;)

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
met een microcontroller kun je de uitgang inlezen en dan het display aansturen
dan doe je het stand alone en via de master out

miss is dat een idee ?

I've GoT a solution

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:26
RealAlcatraZ: heb je nog iets van de maker van lcd studio gehoort? ben namelijk met een vergelijkbaar project bezig en kan ook nergens de goede data krijgen.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW