hmhm,
ik heb sinds gisteren ook een 5720G gekocht en na veel slipstreamen van HDD drivers eindelijk XP aan de praat gekrege
Deze heb ik er nu, helaas al weer afgegooid omdat er gewoon bijna geen drivers te vinden zijn voor XP op het WereldWijdeWeb
Het vreemde is dus ook dat de 2300 HM nergens te vinden is op de driver download site van ATI/AMD
http://ati.amd.com/support/driver.html 
Ook niet als je bij de Vista drivers kijkt
Ik heb wel van Everest een overzicht gemaakt met alle Hardware die erinzit en aan de hand daarvan kun je misschien wat drivers voor XP ritselen, maar ook de HD2300 HM blijft hier het grote probleem.
Ik blijf zoeken, maar vrees het ersgte. Microsoft & Acer hebben ons weer gedwongen Vista te gebruiken
Ik heb wel een kale versie van vista geinstalleerd en die recovery partitie weggegooid, want het Acer Vista is me toch een partij k*t!
UPDATE BELANGRIJK VOOR IEDERE GEBRUIKER DIE "ILLEGAAL" ATI Mobility Radeon HD 2300 HM OP WINDOWS XP WIL!
ftp://ftp.work.acer-euro....aspire_xp_not_authorized/
daar staan de drivers voor XP
De ATI Mobility Radeon HD 2300 HM zit sowieso in 'mijn' 5720, dus in die map kun je de ATI driver vinden, heb je zelf een andere laptop, kies dan dat mapje natuurlijk

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:11:
na veel moeite en tijd is het me gelukt windows xp te installeren op de acer aspire 5720G
maar 2 device hebben nog geen driver de vga kaart Radeon 2300 en de ENE IR Reciever .
De rest draait allemaal en is lekker snel als iemand mij kan vertellen waar i kde drivers kan downloaden dan ben ik je eeuwig dankbaar heb al gekeken op de ati site maar niks gevonden.
ben me maar dankbaar
[
Voor 67% gewijzigd door
Matis op 25-08-2007 10:56
]