Ik heb een probleempje.. ik wil een groot bestand downloaden met bitcomet (4GB) maar op de 1 of andere manier wil de download (met veel seeds en leachers) niet sneller dan 20 kb/s met soms 5 minuten een uitzondering van 60 kb/s. Nu heb ik gelezen en gehoord dat ik een poort open moet zetten. Ik heb op internet gekeken, en daar zeggen ze dat je om te beginnen een statisch ip-adres moet krijgen. Ik heb gedaan wat er in de guide staat, maar elke keer als ik op ok klik na het instellen van een statisch ip adres valt m'n internet uit, en gaat hij pas weer online als ik dynamisch ip-adres aanvink. 
Weet iemand wat ik verkeerd doe? het ip-adres typ ik niet door als het bijvoorbeeld xxx . xxx . x . xx is typ ik niet xxx . xxx . xxx maar ga doe ik de laatse xx gewoon achter de laatste punt, zoals het volgens mij hoort.
Of is het misschien mogelijk om een poort open te zetten met een dynamisch email adres?
Mijn router is een Speedtouch 79677E. (KPN internet + bellen)
bitcomet zegt ook onderaan:
blocked, your listen port is unreachable to public domain peers, please check your firewall and NAT router configurations.
De enige firewall die erop staat is de standaard windows firewall, die uitzetten heeft ook geen nut.
Weet iemand wat ik verkeerd doe? het ip-adres typ ik niet door als het bijvoorbeeld xxx . xxx . x . xx is typ ik niet xxx . xxx . xxx maar ga doe ik de laatse xx gewoon achter de laatste punt, zoals het volgens mij hoort.
Of is het misschien mogelijk om een poort open te zetten met een dynamisch email adres?
Mijn router is een Speedtouch 79677E. (KPN internet + bellen)
bitcomet zegt ook onderaan:
blocked, your listen port is unreachable to public domain peers, please check your firewall and NAT router configurations.
De enige firewall die erop staat is de standaard windows firewall, die uitzetten heeft ook geen nut.