Al enige tijd ben ik aan het zoeken naar een oplossing voor mijn wireless probleem op mijn laptop.
Nl elke 2minuten als ik game heb ik ongeveer 2-3 sec een totale freeze (ligt niet aan de verbindingsterkte want die is oke (ook naast de router) verder is het met een lan kabel niet en op mijn vaste pc met wireless heb ik ook geen problemen)
Dus nu uiteindelijk een mail gestuurd naar Intel met volgend antwoord:
Verder open ik dit topic als resource aangezien er misschien wel meer mensen hiermee rond lopen.
Zelf was ik niet eens op de hoogte dat er verschillen waren
Dus mijn vraag, niets meer wat ik nu nog hoef te proberen aangezien het gewoon niet mogelijk is?
Nl elke 2minuten als ik game heb ik ongeveer 2-3 sec een totale freeze (ligt niet aan de verbindingsterkte want die is oke (ook naast de router) verder is het met een lan kabel niet en op mijn vaste pc met wireless heb ik ook geen problemen)
Dus nu uiteindelijk een mail gestuurd naar Intel met volgend antwoord:
Is er dan helemaal geen oplossing mogelijk behalve een ander netwerk kaartje te kopen?...
The Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection is a SISO (single input single output) card and not a MIMO (multiple input multiple output) card and it was not designed for online gaming.
To learn more about the difference between SISO and MIMO, please check the following page:
http://www.intel.com/support/wireless/sb/cs-025345.htm
..
Verder open ik dit topic als resource aangezien er misschien wel meer mensen hiermee rond lopen.
Zelf was ik niet eens op de hoogte dat er verschillen waren
Dus mijn vraag, niets meer wat ik nu nog hoef te proberen aangezien het gewoon niet mogelijk is?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama