Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN/HI storing in smscentrale

Pagina: 1
Acties:
  • 1.766 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
ik zag dat er een topic voorzien is van een slot over KPN roaming probleem.

Sinds vanmiddag heeft de smscentrale van KPN/HI een storing in het verwerken van smsverkeer.
Klanten kunnen geen sms verzenden of ontvangen.
Zelf heb ik T-Mobile en ontvang eerder verzonden smsjes van mensen met KPN of HI soms wel 5x.
Ik heb contact gehad met KPN en er werd verteld dat de storing vanavond weer opgelost moest zijn, tot nu toe is het nog niet gebeurd.

Zijn er al mensen die wel kunnen smsen?
Zelf hier in Drenthe regio Hoogeveen is het niet mogelijk....

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11
Ik ervaar deze problemen nu net inderdaad ook pas. Vanmiddag had ik geen problemen voor zover ik weer. Op dit moment kan ik echter geen sms versturen of ontvangen.
Dit in regio Maastricht

[ Voor 28% gewijzigd door Pittie op 27-07-2007 23:10 ]

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-11 14:39
Het is bij mij ook net begonnen. Ik zit in assen. 1 bericht kwam maar half aan. De rest kan niet verstuurd worden. Net een nieuwe telefoon en kan ik niet smsen :( .

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11
Het staat ook op nu.nl Met een beetje geluk zou morgen dus weer alles moeten werken.
http://www.nu.nl/news/117...ationale_netwerk_KPN.html

• Binnetie
arnoutvw schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:12:
Het is bij mij ook net begonnen. Ik zit in assen. 1 bericht kwam maar half aan. De rest kan niet verstuurd worden. Net een nieuwe telefoon en kan ik niet smsen :( .
Toevallig een vriendin van mij heeft vandaag nieuwe gsm gekocht en had dus ook meteen problemen....

• Binnetie
Pittie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:16:
Het staat ook op nu.nl Met een beetje geluk zou morgen dus weer alles moeten werken.
http://www.nu.nl/news/117...ationale_netwerk_KPN.html
Ik zat de hele avond al te kijken, ik kijk een uurtje niet en het staat op nu.nl

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm merk dit nu ook net pas.. erg leuk als je vriending op vakantie is -O- Laten we maar hopen dat het morgen inderdaad verholpen is.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Binnetie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:07:
ik zag dat er een topic voorzien is van een slot over KPN roaming probleem.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat deze op slot gaat?

Er kan hier nu eenmaal geen discussie plaatsvinden en daardoor is het ook niet geschikt voor PSGG. De kans is zelfs groot dat het uitloopt in een opsom-topic ("Ik heb hier ook last/nergens last van") Ik snap dat het vervelend kan zijn maar met een topic als dit zal het (helaas) niet sneller gaan.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.