[XP] Lege License / Registratie schermen

Pagina: 1
Acties:

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03 07:23

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit al een tijdje te vechten in Windows XP maar ik kom er na 1 week zoeken niet meer uit.
Het volgende wat mij al enige tijd achtervolgt is, dat wanneer ik een programma wil installeren en vervolgens de licentievoorwaarden wil accepteren dat het venster gewoon leeg is.

Dit is tot nu toe wat ik heb geprobeerd bij de meer 'grafische' registratie venster:

Bij Norton Ghost (screenshot) en bij Adobe Acrobat 8.x. Beide vensters zijn leeg. :?

Ik heb dit probleem 1 keer op google kunnen vinden, advies was dat je kon terugstappen naar een oudere versie met een minder grafische registratie interface. De acties die daar geadviseerd worden helpen helaas niet.

Zegt iemand dit iets?en zo ja, please say so. Ik wordt ondertussen een beetje gek van dit. 8)7

Alvast bedankt. _/-\o_

Spec's PC

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Windows Installer fout? Missend component oid? Heb je al geprobeerd om Windows Installer 3.1 opnieuw te installeren?

Commandline FTW

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Nee nog niet, kan het inderdaad proberen.

Spec's PC

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Hmm, net Windows XP opnieuw geiinstalleerd en nog hetzelfde probleem.. :?

Spec's PC

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

XP Home of Pro? Legale kopie of torrentexemplaartje?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Lijkt alsof er iets mis is met je HTML Host, is je Windows up-to-date? (IE 7 + alle updates?)

We are shaping the future

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-03 19:40

nIghtorius

Poef!

Probeer eens je Beveiligingscentrum te openen. kun je die zien ?

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 02:33:
XP Home of Pro? Legale kopie of torrentexemplaartje?
Was ooit een Windows XP Pro CD'tje, deze heb ik met SP1 en daarna SP2 geslipstreamed. Vervolgens met nLite en autopatcher downloads bijgewerkt tot february 2007.
Alex) schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 02:38:
Lijkt alsof er iets mis is met je HTML Host, is je Windows up-to-date? (IE 7 + alle updates?)
Ik ga eens zoeken naar dit, er mist lijk wel iets wat er normaal wel in zit, volgens mij heeft nLite wat te veel weggehaald me dunkt.
nIghtorius schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 02:39:
Probeer eens je Beveiligingscentrum te openen. kun je die zien ?
Dat is inderdaad het vreemde, deze kan ik wel gewoon in alle kleuren en geuren zien. Lijkt veel op die registratieschermen.

Spec's PC

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Weet iemand toevallig welke code achter / in die registratie schermen wordt gebruikt?, misschien moet ik daar in gaan neuzen.
Is het gemaakt met bijvoorbeeld Javascript of ActiveX? Ik zou het niet weten.

[ Voor 24% gewijzigd door nhanssen op 28-07-2007 15:20 ]

Spec's PC

Verwijderd

Was ooit een Windows XP Pro CD'tje, deze heb ik met SP1 en daarna SP2 geslipstreamed. Vervolgens met nLite en autopatcher downloads bijgewerkt tot february 2007.
Misschien flauwe opmerking, maar grote kans dat je fout in de CD zit...
heeft .NET er miss iets mee te maken?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 15:30 ]

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:29:
[...]

Misschien flauwe opmerking, maar grote kans dat je fout in de CD zit...
Zou inderdaad kunnen. Net Acrobat 8.1 enu geïnstalleerd en nu krijg ik wel gewoon de volledige registratiepagina's :?
[
[...]

heeft .NET er miss iets mee te maken?
Zit er ingebakken 1 t/m 3.

Spec's PC

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Heb je met nLite componenten weggehaald, zoals van IE? Als je dat hebt gedaan is er een grote kans dat je teveel hebt weggehaald...

Veel applicaties bouwen op de HTML Host, als die er niet is krijg je een witte pagina. Kun je wel een HTML-Help-bestand openen, zoals %systemroot%\help\access.chm ?

We are shaping the future

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Alex) schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:08:
Heb je met nLite componenten weggehaald, zoals van IE? Als je dat hebt gedaan is er een grote kans dat je teveel hebt weggehaald...

Veel applicaties bouwen op de HTML Host, als die er niet is krijg je een witte pagina. Kun je wel een HTML-Help-bestand openen, zoals %systemroot%\help\access.chm ?
Ja die gaan ook, maar wat je zegt, ik had IE6 eruit gehaald en IE7 erbij gedaan, volgens mij was die import van IE7 niet goed gegaan.
Na het opnieuw installeren van IE7 kan ik de registratievelden weer zien ;)

bedankt voor de tips! :D

Spec's PC

Pagina: 1