Na een tijd de search te hebben gebruikt ben ik erachter gekomen dat programma's zoals 'ffdshow' en 'core avc' veel moeten helpen bij het afspelen van hd materiaal. Echter krijg ik hd materiaal (1080p in dit geval) niet vloeiend afgespeeld op mijn laptop.
Wat ik heb gedaan:
Windows opnieuw geinstalleerd zodat ik zeker een 'clean' start heb. Vervolgens windows mediaplayer classic geinstalleerd + ffdshow, nog steeds wordt de film niet vloeiend afgespeeld. Als laatste nog avc core geinstalleerd, deze zorgde er echter voor dat het geluid niet meer gelijk liep met het beeld.
Iemand suggesties??
Specs laptop:
Asus A6JC
Core Duo 1.66GHz
NVidia GeForce Go7300 128MB (dit zou echter niet uit moeten maken als ik het goed begrijp?)
Geheugen: 1k ram(ook dit zou niet relevant zijn?)
Wat ik heb gedaan:
Windows opnieuw geinstalleerd zodat ik zeker een 'clean' start heb. Vervolgens windows mediaplayer classic geinstalleerd + ffdshow, nog steeds wordt de film niet vloeiend afgespeeld. Als laatste nog avc core geinstalleerd, deze zorgde er echter voor dat het geluid niet meer gelijk liep met het beeld.
Iemand suggesties??
Specs laptop:
Asus A6JC
Core Duo 1.66GHz
NVidia GeForce Go7300 128MB (dit zou echter niet uit moeten maken als ik het goed begrijp?)
Geheugen: 1k ram(ook dit zou niet relevant zijn?)