Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schrijfbeveiliging Mini-SD bij Palm Treo 750

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren een Palm Treo 750 (ik had een Qtek 9100) en heb daar direct een Mini-SD kaartje bij gekocht. Als test heb ik daar wat programmatjes op gezet en wat muziek. Nu wil ik dit kaartje opnieuw formatteren. De pc geeft echter iedere keer aan dat het schijfje "beveiligd is tegen schrijven". Ik krijg dit met geen mogelijkheid opgeheven. Kan iemand mij hier iets over adviseren??

Alvast hartelijk dank!!

Groeten,

Jurjen

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 15:25
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:27:
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren een Palm Treo 750 (ik had een Qtek 9100) en heb daar direct een Mini-SD kaartje bij gekocht. Als test heb ik daar wat programmatjes op gezet en wat muziek. Nu wil ik dit kaartje opnieuw formatteren. De pc geeft echter iedere keer aan dat het schijfje "beveiligd is tegen schrijven". Ik krijg dit met geen mogelijkheid opgeheven. Kan iemand mij hier iets over adviseren??

Alvast hartelijk dank!!

Groeten,

Jurjen
Zit er geen lock op?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Jozz,

Hoe zie ik dat ? Toen ik er wat opzette was hij nog niet gelockt en ik heb er geen lock opgezet. Kan dat er vanzelf opkomen?

Groeten,

Jurjen