Vergeet niet dat je OOK de rest van je systeem overklokt (PCI, AGP etc) als je boven de 133MHz gaat zitten, en dat je dus wel heel erg goed moet uitkijken met de rest van je hardware...
Bovendien levert de stap van 100 naar 133MHz FSB+memory je maar zo'n 10% effectief performance-winst op (als je geheugen al op 133MHz liep zelfs maar zo'n 5%), dus persoonlijk lijkt de stap van 133 naar 150MHz (zou dus nog eens 2.5% tot 5% extra kunnen opleveren) me nou niet echt veel geld waard; ja ik weet het, het is leuk om je systeem maximaal te overklokken, maar een iets betere videokaart, een iets snellere processor of iets meer (supergoedkoop PC133) geheugen levert meestal veel meer performance voor hetzelfde geld...
Kortom, geheugen op 150MHz heeft alleen zin als de rest van je systeem al optimaal is, en als je hardware hebt die geen problemen heeft op een iets hogere PCI/AGP bus (37.5 / 75MHz).
Zelf heb ik dus liever een extra el-cheapo PC133 geheugenmodule (125,- per 128MB !) dan minder maar wel iets sneller geheugen.
En een iets betere processor of videokaart geeft dus meer effect...