Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Vodafone] Netwerk valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van me zegt steeds last te hebben van het wegvallen van haar netwerk (vodafone).
Het ligt niet aan haar telefoon, de simkaart is al in een andere telefoon geplaatst geweest, maar het netwerk blijft wegvallen.

Vaak is het niet mogelijk om een telefoongesprek te beantwoorden en kan er wel gesmst worden, soms geen van beiden. Verkeerde telefooninstellingen lijkt me uitgesloten aangezien de kaart ook in een andere mobiel heeft gezeten en het nog steeds niet deed zoals het zou moeten.

Nu ben ik al een paar dagen op zoek naar meer informatie om haar te helpen met dit probleem, maar ik kan er erg weinig over vinden. Het enige dat ik tot nu toe heb gevonden is iets over verkeerde instellingen in de HLR, maar voor zover ik het begrijp gaat deze niet vanzelf op not provided staan en vervolgens na een paar uur tot dagen weer wel.

Zijn hier misschien nog mensen die een idee hebben wat er aan de hand zou kunnen zijn? Kan zoiets misschien komen door een kapotte simkaart? Kan die instelling inderdaad uit zichzelf uit en weer aan gaan? Is daar verder nog iets tegen te doen?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vodafone stuurt dacht ik eenmalig een vervangende simkaart naar je op (was lang geleden zo).

Hebben andere Vodafone gebruikers in de omgeving van je vriendin er ook last van (dus met een ander Vodafone simkaartje?)

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 27-07-2007 20:05 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:05:
Hebben andere Vodafone gebruikers in de omgeving van je vriendin er ook last van (dus met een ander Vodafone simkaartje?)
Niet dat ik weet, het lijkt echt iets met die sim te maken te hebben.

Volgens de website zou je inderdaad een nieuwe kaart moeten kunnen ontvangen. Misschien wel een goed idee om daar eens naar te kijken idd :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13
In mijn auto heb ik hetzelfde (ingebouwde telefoon) heb een duokaart en die moet ik om het jaar vervangen. Heb ook al een andere telefoon in de auto maar steeds heb ik deze problemen na een jaar. Auto is nu 3 jaar oud en vandaag maar weer een nieuwe duokaart mogen bestellen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Ook bij Vodafone? :)

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 15:38
Je kan gewoon naar een Vodafone Winkel waar ze je ter plekke een nieuwe sim activeren en meegeven voor nop.
Pagina: 1