Problemen MSN, Firefox en Telenet internet

Pagina: 1
Acties:

• ChroMe
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 09:01
Beste mensen hier aanwezig op dit forum :)

Ik heb 3 problemen:
- MSN start bijna nooit op (altijd probleem hosts bestand)
- Firefox start pas na 15 seconden op ofzo
- Telenet internet gaat redelijk traag...

Nu ik kom dit niet zomaar vragen zonder zelf effe te zoeken dus wat heb ik al gedaan:
- MSN: Ik weet het hosts bestand staan en heb het al eens helemaal leeggemaakt (met 1 ip en localhost) en terug op read-only gezet (zoals het stond)
- Firefox, heb al geprobeerd alle addons te disablen, ging even traag, dan ze te uninstallen, ging even traag, dan een nieuw profiel aangemaakt in firefox, ging nog steeds even traag, /prefetch :1 erbij gezet, nog steeds even traag, in veilige modus start hij 'iets' sneller op, na een seconde of 3 ipv 15 in normale modus ofzo... Een 2e firefox opstarten als er al één opgestart is dat is geen probleem...
- M'n internet gaat al een paar maanden vrij traag om kabel internet te zijn (en niet enkel in de piek uren)... Waaraan zou dit kunnen liggen (zit zeker niet op smallband)

Mvg Tom

• ChroMe
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 09:01
Heb net nog wat aan het proberen geweest en ik heb gemerkt, als ik m'n internetkabel uit trek en terug insteek gaat het een halve minuut supersnel, msn connecteert direct, firefox start direct, ... maar daarna lukt het weer niet meer...

Grtz