Toon posts:

PS3 + VGA TFT Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!
Ik ben van plan een PS3 aan te schaffen maar hierbij vraag ik mij 1 ding af...
Of deze ook kan met mijn VGA monitor. Het is een vrij oude van LG, een 17" en heeft GEEN DVI aansluiting. Ik heb al wat gekeken, ook hier op het forum, maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. Ik weet dat er wel verloopkabeltjes voor zijn maar ik vraag mij af of de kwaliteit niet minder wordt als ik de PS3 aansluit op een TFT monitor.

Kunnen jullie mijn vragen beantwoorden?
Dus, of een PS3 überhaupt aangesloten kan worden op een VGA TFT monitor (geen DVI) en
of de kwaliteit gelijk blijft.

Bij voorbaat dank!!
Evert

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
als je nu is begint met je topic goed te plaatsen.
deze sectie lijkt me beter geschikt.

[ Voor 50% gewijzigd door BlackRageNL op 27-07-2007 18:57 ]

Verwijderd

hermedico schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:56:
als je nu is begint met je topic goed te plaatsen.
Daar heb je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop voor.

En @ Ts. Het verschil lijkt me nauwelijks veel uit te maken. Het is wel zo met DVI dat je signaal wat zuiverder is, ook je kleuren, maar of je er echt 60% bijv op achteruit gaat dat denk ik niet ;)

Anders was het helemaal geen standaard geworden als het zo slecht was. :)

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 00:28
Probeer Videoplanken & Beeldkanonnen eens, weten ze meer van monitors.

Verwijderd

Topicstarter
@ Hermedico:
Zal ik doen de volgende keer.
Maarruh, even voor de duidelijkheid, de beeldkwaliteit gaat dus niet achteruit en een PS3 is te koppelen aan een VGA monitor? (Afgezien dus het verschil tussen analoog en DVI)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 19:40 ]

Verwijderd

Ik denk dat je eerder een TR kan doen voor verplaatsing naar VB, niet dat je hetzelfde topic start in VB terwijl deze nog loopt ;)

Ik weet niet of je een PS3 aan een VGA monitor met D-sub ingang kan koppelen. Er zal ongetwijfeld wel iets voor zijn om het wel te kunnen doen, maar de kwaliteit van D-sub is niet eens zo slecht hoor... :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:36

Thandor

SilverStreak

Dit topic hoort hier niet thuis :o. Zie daarvoor het CSL Beleid :).

Je hebt het over een VGA TFT monitor. Ik neem aan dat je de D-SUB connector de naam 'VGA' hebt meegegeven? Het is in ieder geval makkelijker / beter om te zoeken naar D-SUB, immers is dat de naam van de aansluiting die op jouw beeldscherm zit. Wat kwaliteit betreft: Dat zal waarschijnlijk wel meevallen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.