Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
[ Voor 236% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 27-07-2007 17:32 ]
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Heb je al wat geprobeerd? Je moet de te verzenden tekst in een string zetten. Die string kun je in een loopje aanmaken door steeds een resultaatregel van MySQL toe te voegen.Lord_Asswipe schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:30:
Ja ik ben bekend met SQL, en weergeven van een tabel op een pagina lukt me wel, maar omdat dat met loops werkt, snap ik niet hoe ik de uiteindelijke hele tabel in een string kan weergeven.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $array = haal_meuk_op_uit_database(); $content = '<table border="1">'; $content.= '<tr><td>voornaam</td><achternaam</td></tr>'; foreach ($array as $val) { $content.= '<tr><td>'.$val['voornaam'].'</td><td>'.$val['achternaam'].'</td></tr>'; } $content.= '</table>'; $headers = ''; // deze mag je nog ff opzoeken :) mail ('john@doe.com', 'een test mailtje', $content, $headers); |
Hoewel dit wel beetje script request is...
Zoiets moet je al een flink eind op weg helpen denk ik... fouten voorbehouden
Ik denk dat als je ook maar een klein beetje research had gedaan je hier ook al snel was opgekomen
Op GoTVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:46:
Hemeltjelief, op welke manier leren mensen tegenwoordig programmeren?
editjapaveh schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:52:
Als je het voorbeeld van Optix gebruikt, moet je niet vergeten om een . voor de = op de derde regel te zetten. Verder ben ik het inderdaad met Cheatah eens...
[ Voor 39% gewijzigd door Optix op 27-07-2007 18:56 ]
.
edit: @Optix:
[ Voor 6% gewijzigd door japaveh op 27-07-2007 19:24 ]
Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications
Daarnaast is de topicstart ook nogeens aan de karige kant. Het roepen van "ik weet niet wat ik moet doen, please help" is hier niet de bedoeling. Zie ook Programming Beleid en dan met name Programming Beleid - De Quickstart voor welke informatie we nu in een topicstart willen zien en wat je gedaan zou moeten hebben voordat je een topic opent.
[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 27-07-2007 20:01 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()