Toon posts:

Dell laptop met video out aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laptop heeft een S-video out, de TV(oud model 1996) twee tulpgaten (?RCA) video en audio in.
Nu zit er bij de laptop een kabeltje dat in de S-video op de laptop past, de andere kant heeft drie uitgangen (rood pr out, groen y out en blauw pb out) deze passen niet in de TV, wel passen hier, net als in de TV tulp stekkertjes op.

Weet iemand wat ik nodig heb om het gewenste resultaat (beeld en geluid van laptop op tv) te krijgen?

Dank! En owja, excuses als dit in het verkeerde subforum is geplaatst, ik kon zou snel niets beters vinden :P

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
Heeft je tv een scart ingang? Anders kan je een scartadapter halen bij je lokale elektroboer. Daar kan je bijv weer een s-video kabel inpluggen.

Verwijderd

Topicstarter
DeSire schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:29:
Heeft je tv een scart ingang? Anders kan je een scartadapter halen bij je lokale elektroboer. Daar kan je bijv weer een s-video kabel inpluggen.
TV heeft een scart ingang, die zit echter achterin niet echt handig voor het inpluggen. Zou het met een tulp-tulp velengkabel niet gewoon werken?

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Misschien heb je hier wat aan:

BFG 7600GT - Tv-out kabel

Zelf heb ik gewoon een s-video naar een gele composiet gekocht.
Voor het geluid een aparte kabel. Die is van 2 uitgangen (tv) naar mn laptop (1 aansluiting). Kost enkele tientjes.

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:07

Stoney3K

Flatsehats!

Wat jij daar hebt is een component kabel. Als je alleen Y inprikt (groen), moet je als het goed is een zwart-wit beeld op de TV krijgen (mits je de goeie resolutie hebt ingesteld en je laptop component uitgang ondersteunt).

Andere, altijd werkende oplossing: Haal een S-Video naar composiet verloopsnoer. De ene kant gaat in je laptop, de andere kant in je TV en hoppa, beeld :)

Mocht het nog niet werken:

De grote tv-out FAQ

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Topicstarter
tnx, heb nu idd zwart wit beeld
Pagina: 1