Toon posts:

AAAAAAAAHHH ik kan hem niet aan het praat krijgen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben opzoek naar een werkende Savage 4 GT/Pro driver. Ik heb een pc van een vriend geformateerd en ik kan nu de vga kaar niet meer aan het praat krijgen. Het is een savage kaar met een tv out. Ik kan me herinnern dat we dit probleem een jaartje terug ook hadden. Ik heb al op de savage site gekeken maar die doen het niet AAAAAAAAHHHHHHHHH

Wie kan mij helpen door een goeie link hiero te zetten Ik heb hulp nodig AAAAAAAHHHHHHH

ALvast bedankt

Wie heeft een savage 4 kaart en kan mijn de drivers even opsturen?

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 19:48 schreef FuzzyMaN het volgende:
Hallo

Ik ben opzoek naar een werkende Savage 4 GT/Pro driver. Ik heb een pc van een vriend geformateerd en ik kan nu de vga kaar niet meer aan het praat krijgen. Het is een savage kaar met een tv out. Ik kan me herinnern dat we dit probleem een jaartje terug ook hadden. Ik heb al op de savage site gekeken maar die doen het niet AAAAAAAAHHHHHHHHH

Wie kan mij helpen door een goeie link hiero te zetten Ik heb hulp nodig AAAAAAAHHHHHHH

ALvast bedankt
Wat is een kaar ?

Verwijderd

laat die kerel een nieuwe kaart kopen . Savage suckt . Op mijn PC ging die brol ook ni , TNT2 Ultra der in en hoppakee , GAMEUH

Verwijderd

Kees , doe nu is 2 minuten ni als een achterlijke eikel en groei op .

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:37
Probeer het eens op www.s3.com
ik heb net even gekeken maar ik kreeg een time-out bij ranger.s3.com. je moet inloggen met u:archive en p:archive

edit:

sorry hier had je al gekeken.

echt dom van die lui om het zo te beveiligen.
maja misschien is er ergens nog een S3 fansite die ze host?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/