Toon posts:

Geen ISDN-kosten bij InternetPlusBellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede-tweakers,

Ik sprak net iemand van de Helpdesk van KPN en die verzekerde me dat ik bij het gebruik van InternetPlusBellen geen kosten meer voor mijn ISDN aansluiting op mijn factuur zou zien, dus dat een overstap naar een analoge lijn (voor wat betreft de onnodige kosten van de onnodige ISDN lijn) niet nodig zou zijn. Klopt dat? Ik kan het me namelijk niet voorstellen. Volgens mij heb je nog steeds een lijn voor je verbinding nodig, en als dat een ISDN-lijn is, dan moet je daar toch gewoon voor betalen? Of zie ik dat verkeerd?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

1 topic niet genoeg? deze vraag had je ook in je andere topic kunnen stellen

Wabbawabbawabbawabba

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik heb ooit IPB bij iemand met ISDN geinstalleerd, krijgt er gewoon ADSL bij op de lijn en na een tijdje vervalt t ISDN-signaal. Je krijgt ws ander modem dan iemand die begint met analoog, maar geloof wel dat je alleen IPB betaalt, aangezien t na migratie naar VoIP tzelfde is als wanneer je met analoog begint.

Verwijderd

Topicstarter
KatirZan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:06:
1 topic niet genoeg? deze vraag had je ook in je andere topic kunnen stellen
Even inhoudelijk: kan goed zijn dat de ene post totaal andere lezers trekt dan deze. Vandaar. Maar goed, ik heb het uiteraard wel overwogen en toch voor deze opzet gekozen.

Verwijderd

Leuk dat je het antwoord van de helpdesk niet vertrouwt. Ook leuk dat je de 13 delen aangaande IPB gemist hebt. Antwoord op je vraag: na installatie komt je ISDN te vervallen en betaal je geen kosten meer hiervoor...