Logitech MX620 Drivers - Generic Key Toewijzen

Pagina: 1
Acties:

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02-2025

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Op mijn werk heb ik een Apple. Sinds gisteren een andere muis gekocht omdat de mighty mouse niet bepaald voldeed. Nu heb ik een Logitech MX620. Prima muis, zeer tevreden.

Probleem is echt dat de drivers van Logitech nogal beperkt zijn, thuis (op mn pc) ben ik gewend dat ik een knop (zoals bijv. middle mouse button) als "Generic Key" kan toewijzen. Zodat 'ie gewoon als middle mouse word herkend door je OS ipv. dat je er een keybinding/applicatie starten/sluit je pc constant perongeluk af aan koppelt.

Ik hoopte dat de binding "Niets" (Nederlandse Drivers) hetzelfde zou doen, maar dit is niet het geval. Ik wil gewoon dat mn Back/Forward en Middle Mouse hun default functie hebben. Hoe realiseer ik dit onder OS X?

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Iemand?

[ Voor 100% gewijzigd door DoubleJ op 28-07-2007 15:19 ]

Verwijderd

er zit toch gewoon een logitech control center-cd bij? Daarin moet je het kunnen regelen. Volgens mij ondersteunt Logitech zelfs OSX voor die muis.

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
De drivers zijn er ook wel, maar de mogelijkheid om een default actie toe te wijzen niet.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zover ik weet kun je met de Logitech Control Center, een knop instellen op "Geavanceerd klikken" in plaats van klikken. Vervolgens kun je in de opties een knopnummer toewijzen. Voor een middelste muisknop is dat 3.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Ah, dat was 'm. Dankje.
Pagina: 1