Corne van Iperen?

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views sinds 30-01-2008

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:37
Op 5 juni van dit jaar heb ik een LowePro Nova 4 AW bij Corne besteld. Diezelfde dag heb ik heb aankoopbedrag nog via IDeal betaald. Op 15 juni heb ik toen maar eens een mail verstuurd met de vraag van de status van deze bestelling aangezien ik tot dan toe alleen nog een orderbevestiging heb mogen ontvangen. Twee dagen later krijg ik antwoord dat deze deze de 20ste verstuurd word.

Ik blijf netjes de 21ste de gehele dag thuis maar geen UPS. Ook is de status van mijn opdracht niet veranderd. Ook de 22ste blijf ik thus, wederom geen UPS. Mail naar Corne maar hierop geen antwoord. Dan lees ik op dit forum dat er problemen zijn met zijn spamfilter en dat voor contact je zijn formulier moet gebruiken. De 27ste krijg ik dan eindelijk bericht dat LowePro nogal traag is met verzenden en dat de tas de volgende dag word verwacht Dit is het laatste antwoord dat ik van Corne heb mogen vernemen.

Omdat ik op 7 juli met vakantie zou gaan en de tas daarvoor heb aangeschaft vraag ik nog vriendelijk of de tas uiteindelijk voor die datum geleverd gaat worden. Geen antwoord. Op 5 juli, een maand na mijn bestelling stuur ik nog een mail met mijn contactgegevens en dat ik zsm iets van hem wil horen, hij of mij geld terugstort of ik anders aangifte van oplichting zou doen. Door omstandigheden is dat er niet van gekomen en ik ben zojuist terug van mijn vakantie maar heb noch mijn geld terug, noch iets vernomen van Corne, noch de tas ontvangen.

Gisteren dus nog maar een soortgelijk mailtje ala dat van 5 juli verstuurd maar ook hierop geen antwoord. Ik kwam ook zojuist nog dit topic op een ander forum tegen: http://www.300d.nl/forum/viewtopic.php?p=471061

Het gaat maar om een relatief klein bedrag, maar ik heb al bestellingen bij Corne gedaan van flink hogere bedragen en altijd positief geweest. Heeft iemand tips over welke stappen te ondernemen, misschien een werkend telefoonnummer van Corne? Aangifte doen zie ik echt als een laatste middel en wil nog niet betekenen dat ik mijn tas dan wel mijn geld terug krijg.

Mocht dit hier nu niet thuishoren, mijn excuses bij deze. De shopreview leek me niet de juiste plaats aangezien deze kwestie nog niet afgehandeld is.

MacBook Pro 14" 2021

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-01 16:48

Garyu

WW

Misschien is'tie op vakantie?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:23

mvds

Totally awesome!

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Zo ja, dan zou ik zeggen, vraag het even na :) Zo nee, je zou er eigenlijk altijd een moeten hebben ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Sorry, maar toch een slotje. Zoals op het hierbovengenoemde forum te lezen is, zijn er wat issues geweest omtrent een verhuizing en serveronderhoud bij Corne. Probeer hem nogmaals per mail te bereiken, mocht je daar niet uitkomen, kan ik eventueel even voor je bellen.. Maar dat alleen in noodgeval en als je mij even een e-mail of directmessage stuurt.

TS: Zou je de DM-functionaliteit aan willen zetten in je voorkeuren?

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Omdat Corne nog steeds niks van zich heeft laten horen (aldus heeft Paul mij gemeld) en er wellicht meer mensen zijn die op bericht wachten, doe ik het topic weer open.

Blijf alsjeblieft ontopic, niet-onderbouwde posts en meeloperij wordt niet getolereerd. Laten we proberen het dus een constructief geheel te houden.

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Laat ik dan gelijk zelf maar een post maken om het topic daadwerkelijk mee te openen.

Mede door de berichten van de TS (Paul), heb ik een berichtje naar Corne gestuurd. Naast het negatieve signaal over de bereikbaarheid was ik op zoek naar prijzen voor de 16-35II en een nieuwe body (1D2n of een 1D3), welke ik niet op de site kon vinden. Helaas tot op heden nog geen bericht gehad.

Heb in het verleden een boel spullen bij Corne gekocht en dat was me ook nog eens bijzonder bevallen, mede daarom vind ik dit een jammere ontwikkeling. Zal het topic goed in de gaten houden want ik zou het vrij naar vinden als het niet goed blijkt te gaan...

Bericht hierboven

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Hij woont in Kerkwijk. Zijn er geen mensen hier die daar toevallig in de buurt wonen? Wellicht even vriendelijk informeren of alles goed is?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:26
Had een SB600 bij hem gekocht, die ging kapot en met veel moeite om kunnen ruilen (heeft een aantal weken geduurt..)
Later is 'ie weer kapot gegaan, na geen bericht van Corne heb ik hem zelf opgestuurd naar Nikon, daar kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat ik een internationaal model had terwijl ik 100% zeker wist dat ik een nederlands model bij Corne had gekocht. Inmiddels is hij wel gerepareerd en, terwijl de flitser nog volledig in de garantie zat, alles helaas zelf moeten betalen.

En ik lees steeds vaker negatieve ervaringen met hem, ik denk niet dat ik nog vaker bij hem ga bestellen? :)

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:05
Het lijkt -voorzover ik dat vanaf hier kan beoordelen- toch een trend van het laatste half jaar / driekwart jaar bij Corné. Lees de ervaringen in de shopsurvey er maar op na (de mijne staat er ook bij). Ik proef bij TS dezelfde frustratie die ik destijds had; 't Is nog niet eens zozeer 't feit dat er leveringsproblemen zijn; die maakt elk bedrijf wel eens mee. 't Is vooral het feit dat je moet hopen en bidden dat Corné reageert op je berichten. Als je wilt heb ik wel een 06 nummer dat ik destijds met veel moeite achterhaald heb; na een keer of 6 bellen en inspreken werd daar op gereageerd... Stuur maar even een mailtje naar me op j.hol -at- hccnet.nl.

Verwijderd

Heel vreemd, ik heb ook diverse spullen bij 'm gekocht en werd per mail zeer snel, correct en relevant te woord gestaan. Hij heeft zelfs meerdere keren een (duur) objectief bij mij thuis afgeleverd. Erg jammer dat zijn service nu achteruit blijkt te gaan.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ben er op gewezen dat de shopsurvey de plek is om dit in te behandelen, sorry maar wederom een slotje dus maar... Linkje naar de ShopSurvey staat wel in de thread. :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.