Vraagjes over de tracker

Pagina: 1
Acties:

• flipthegreat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07-2025
Kan het kloppen dat als ik aan de linker zijde op Nieuws klik dat ik dan in de archieven niet alle artikelen zie staan die wel op de frontpage stonden? Kan ik deze nog ergens terug vinden?

Refresht tweakers.net zichzelf om de zoveel tijd? Kan ik hier iets tegen doen? De scrollbalk gaat dan namelijk weer vanzelf omhoog

Ik gebruik firefox 2.0.0.5

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

flipthegreat schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:47:
Kan het kloppen dat als ik aan de linker zijde op Nieuws klik dat ik dan in de archieven niet alle artikelen zie staan die wel op de frontpage stonden?
Ja, maar dat gaan we binnenkort aanpassen. Nu zie je alleen het nieuws van de channel waar je in zit.
Kan ik deze nog ergens terug vinden?
De losse channels doorbladeren of wachten tot we die aanpassing gedaan hebben ;)
Refresht tweakers.net zichzelf om de zoveel tijd?
Alleen de frontpage en alleen als je dat ingesteld hebt en dus ook alleen als je ingelogd bent.
Kan ik hier iets tegen doen?
In je layoutsetting weer uitzetten :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

titelfiksje, was 'Het nieuws' :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• flipthegreat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07-2025
Yo thx begon gek te worden van die page refresh hehe
Hoe zit dat dan met die channels ? dat is me niet helemaal duidelijk

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

flipthegreat schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:16:
Yo thx begon gek te worden van die page refresh hehe
Hoe zit dat dan met die channels ? dat is me niet helemaal duidelijk
Channels zijn een soort categorieën, of thematische onderverdelingen, waarin een bepaald nieuws-artikel in staat. Je hebt MAIN, daar staan in principe alle artikelen in. Dan is er CORE, voor degenen die alleen into computer-hardware en tweaking zijn. PRO is een channel met informatie voor it-professionals en andere geïnteresseerden in de professionelere tak. Bedrijfsberichten zul je hier dus vinden. LIFE is een categorie waarin berichten over gagdets bijvoorbeeld instaan. Dit is een channel wat wat lastig te omschrijven is, maar gaat dus over een soort van lifestyle :P.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Main is bedoeld voor artikels die volgens ons voor iedereen interessant zijn. Het is niet de categorie waarin alle berichten staan, hoewel dat wel zo lijkt. Oorspronkelijk was het namelijk de bedoeling op de frontpage alleen de inhoud van main te zetten, maar dat vonden veel mensen vervelend, waarna besloten is alle artikels op de frontpage (de facto daarmee in main) te zetten. Technisch gezien is er echter een verschil--wat je onder andere nog terugziet in het gekleurde vierkantje voor de artikeltitel.

Core is bedoeld voor alle hardcoredingen, zowel op hardware- als op softwaregebied.

Pro is inderdaad voor de onderwerpen die met name professionals aangaan.

Life is bedoeld als lifestylechannel.

Voor alle channels geldt echter dat onderwerpen in meerdere channels kunnen staan, omdat een artikel voor meerdere doelgroepen interessant is.
Pagina: 1