Toon posts:

Welk systeem voor Photoshop en flightsim FSX

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een beetje raad te geven. Ik ben toe aan een nieuw systeem waarmee ik naast, simpele applicaties, wil gaan fotoshoppen en (misschien) ook weer wil gaan spelen met Flightsim FSX. Van FSX heb ik inmiddels wel begrepen dat je er een bul van een systeem voor nodig hebt, als je tenminste alle opties open zet. Dat laatste hoeft niet van mij. Als het maar op een redelijk niveau kan draaien. Wat zou jullie advies zijn voor een nieuw systeem? Bedankt voor je hulp.

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik denk dat je voor 700euro een leuk systeempje hebt die dit makkelijk aankan.\

Core 2 duo
7800/7900 gt/x of een x1950pro/xt/xtx
je kunt ook gewoon alleen een nieuwe videokaart kopen als je systeem zelf nog goed is.

[ Voor 47% gewijzigd door Nickkok op 27-07-2007 08:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem is stuk en ik vrees dat of het moederbord of de processor het begeven heeft. Het systeem is inmiddels dik 4 jaar oud, dus er mag weer iets nieuws komen. De kast(Antec) en voeding (Zalman ZM400B) met de twee harde schijven zijn nog goed bruikbaar. Ik denk dat ik met een Moederbord, geheugen, Processor en videokaart weer helmaal bij ben.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Intel C2D E6600
X1950 Pro of HD 2900 XT of 8800 GTS (ligt eraan wat je uit wil geven)
2x1 GB PC5300
Asus P5k, Gigabyte iets met P35 ofzo.

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Je zou een leuk systeempje kunnen maken. Maar hoeveel wil je er voor uitgeven.
het zal dan waarschijnlijk over de 400watt gaan die je nou beschikt.
Wil je ook gaan overclocken? zo niet dan zou ik voor een core 2 duo e6750 gaan deze is sneller dan de e6600 en beschikt over 1333mhz fsb alleen moet je hiervoor dan wel weer een moederbord voor hebben die dit ondersteunt. bijv. p35-ds3.

met videokaart zou ik voor een betaalbare gaan aangezien ik denk dat de videokaarten die er nu zijn. over een jaartje de dx 10 games niet meer full kunnen spelen door de support. ik zou ze eerst laten experimenteren en dan wachten tot er ééntje uitkomt die alles goed kan spelen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

dit soort topics zijn niet langer toegestaan op GoT zie Wat is er nu anders in CSL?

deze gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.