[XP home] Deze Computer GUI is fout

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-03 12:26
Mijn "Deze computer" ziet er na een gevolg van een foutje (weet niet meer wat ik deed) er zo uit: http://img529.imageshack.us/img529/6296/desktopqo2.jpg

Vroeger zag hij er zo uit, en zo wil ik hem ook weer hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.atconsultancy.nl/democd/pics-xp/deze-computer.png

Nou lukt het mij steeds niet om het terug te krijgen. Ik ben alle opties bij Beeld langsgegaan (progamma's op allerlei manieren geschikt). Geen enkele optie bleek de redding te zijn.

Ook heb ik Buroblad -> Rechterklik -> Eigenschappen -> Thema's -> Windows XP opnieuw gekozen. Maar dit bleek echter ook geen effect te hebben. Iemand die mij uit de brand kan helpen?

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:02
in deze computer -> rechtermuisknop klikje - > pictogrammen schikken en dan weergeven in groepen. dat zou het moeten zijn.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beeld -> Pictogrammen schikken -> In groepen weergeven...
En evt. nog Beeld -> Pictogrammen schikken -> Type
Dat was toch geen rocket science?

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 27-07-2007 01:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Aubergine
RobIII schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:32:
Beeld -> Pictogrammen schikken -> In groepen weergeven...
En evt. nog Beeld -> Pictogrammen schikken -> Type
Dat was toch geen rocket science?
Beiden al geprobeerd zoals ik al zei.
Nou lukt het mij steeds niet om het terug te krijgen. Ik ben alle opties bij Beeld langsgegaan (progamma's op allerlei manieren geschikt). Geen enkele optie bleek de redding te zijn.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Aubergine schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:50:
[...]

Beiden al geprobeerd zoals ik al zei.

[...]
En dat maakt geen verschil? De view blijft zo? Sterk werk hoor...
Je zou op z'n minst wat duidelijker kunnen zijn wat je dan precies bedoelt (want ik begreep eruit dat je die groepering bedoelt, maar ik heb geen idee of dat ook zo is).

Edit:
Ah, ik zie dat je ook de adresbalk mist. Bedoel je dat dan? Had je wel wat duidelijker in mogen zijn dan.

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 27-07-2007 01:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Aubergine
Maakt wel een verschil, maar niet het gewenste resultaat: http://img253.imageshack.us/img253/815/omfg2yq6.jpg

edit: Al gevonden, het moest op Type EN in groeperingen gedaan. Ik had enkel iedere keer 1 van deze 2 aan. Nog bedankt voor de moeite!!

[ Voor 38% gewijzigd door Aubergine op 27-07-2007 01:54 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zei toch ook: En evt. nog Beeld -> Pictogrammen schikken -> Type?

En je bent nog steeds verder niet duidelijk in welke verschillen je zoekt; zoals aangegeven zie ik dat je je adresbalk ook mist... wil je die ook nog terug dan?

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 27-07-2007 01:54 ]

Over mij

• Aubergine
RobIII schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:54:
[...]

Ik zei toch ook: En evt. nog Beeld -> Pictogrammen schikken -> Type?
Ja, maar ik had niet door dat je ze beiden tegelijk moest gebruiken. Als er iets geen effect had maakte ik het meestal weer ongedaan. Mijn fout.

Verwijderd

klik daar rechts naast zoeken en mappen met rechtermuisknop en klik op adresbalk

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gewoon iets meer kijken en proberen in het vervolg.
De Reset knop wil ook nog wel eens wat schelen, of je gooit handmatig alle ViewState registry keys weg en begint van voor af aan opnieuw.

Dat gezegd hebbende, eigenlijk is dit geen topic waardig, en daarom ook een zloty.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.