ik heb een webwinkeltje bij eenhosting provider gehost, en dit is op basis van shared/virtual hosting. Meerdere domeinen op 1 server dus. De mail server is een tijdje terug gewijzigd naar een andere, omdat er nogal wat problemen waren met hotmail. Het gaat nu goed met Hotmail, maar zojuist werd er een mail door Home geweigerd:
550-Spam refused: no reverse DNS for 123.456.78.123. Do your forward and 550 reverse DNS entries match?
(het ip-adres is hier even fictief).
Bij het uitvoeren van reverse DNS blijkt er idd een andere domeinnaam uit te komen dan de mijne. Mijn vraag: is dit onvermijdelijk bij shared hosting, of zou bij het ip-adres wel mijn domeinnaam bij reverse dns-lookup moeten verschijnen?
Tevens staat er bij dnsstuff.com: [BAD: No A record]
is dit iets om me zorgen over te maken? Heeft het iets te maken met het feit dat er een andere domeinnaam uit komt bij reverse dns?
550-Spam refused: no reverse DNS for 123.456.78.123. Do your forward and 550 reverse DNS entries match?
(het ip-adres is hier even fictief).
Bij het uitvoeren van reverse DNS blijkt er idd een andere domeinnaam uit te komen dan de mijne. Mijn vraag: is dit onvermijdelijk bij shared hosting, of zou bij het ip-adres wel mijn domeinnaam bij reverse dns-lookup moeten verschijnen?
Tevens staat er bij dnsstuff.com: [BAD: No A record]
is dit iets om me zorgen over te maken? Heeft het iets te maken met het feit dat er een andere domeinnaam uit komt bij reverse dns?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 00:27 ]