Onderdelen zoeken in Duitsland

Pagina: 1
Acties:
  • 1.818 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Topicstarter
Vraag me af of er in Duitsland ook site zijn zoals bv Marktplaats en Speurders??

Ben namelijk op zoek naar een achterveer voor mn Mercedes.
Jammer genoeg kan ik bij de dealer alleen een compleet set (veer+schokdemper) halen.
En ik heb dus alleen de veer nodig (er zit namelijk in een van de veren een scheur op 2 cm van het einde)

Daarom wil ik dus op een duitse site een Vraag advertentie zetten om te kijken of ik deze daar kan krijgen.
Heb al via Ebay.de gekeken maar daar wordt niets aangeboden :'(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57

GaMeOvEr

Is een hork.

In .de is ebay heel populair, in tegenstelling tot NL, waar iedereen gek is van marktplaats. Als het in .de niet op ebay te vinden is, is de kans erg klein dat je het ergens anders tegenkomt.

Als ik overigens zie hoeveel onderdelen ik tegenkom als ik onderdelen zoek voor mijn BMW's, kan ik me niet voorstellen dat je geen veer kunt vinden.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
Desnoods kan je altijd nog een universele garage bellen om zo'n veer, grote kans dat die wel een losse veer kunnen bestellen. De dealer zit nou eenmaal vast aan originele merkonderdelen, als de fabrikant vindt dat je veer en demper tegelijk moet vervangen, kan de dealer alleen een veer+demper combinatie leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:33

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Over het bestellen in duitsland gesproken, je ziet heel vaak bij auto onderdelen "mit ABE" staan. Wat betekend dat? Onder andere bij de remschijven op www.sandtler.de

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:26

Vos

AFCA

ABE = Algemeine Betriebserlaubnis d8 ik

ff googlen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:43

Klippy

Still Game

http://de.wikipedia.org/wiki/Betriebserlaubnis

Soort keurmerk dus. Vrij moeilijk, maar als ze ABE hebben zal het vast in orde zijn :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1