Na 6,5 jaar..

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik heb er heeeeeel lang over na moeten denken maar ik heb besloten om te stoppen als moderator van WEB/GFX.Ik ben ruim 6,5 jaar lang moderator geweest (ben in december 2000 begonnen) en heb het altijd met veel plezier gedaan. Alle meetings van W&G en van de GoT crew waren allemaal erg gezellig. Vooral de MoaM (mother of all meets) was een crew hoogtepunt :p.

Ik heb veel meegemaakt met en op GoT. Ik kwam hier al toen hier nog gewoon UBB gedraait werd en heb de overgang van UBB naar Topix naar React meegemaakt. Ik ben blij dat erop het forum nog een Tweaky te zien is (want zo heet dat ding gewoon *punt*) al is hij al wel aan het vervagen.

Ik kom nog dagelijks op GoT en zal dat ook blijven doen. Maar nu iets meer undercover en lang niet meer zo actief als vroeger. Ik heb ooit op plaats #5 gestaan van de Top 100 posters op GoT. Geloof dat ik dat nu niet meer echt haal :+.

Ik vindt het echt jammer om te stoppen maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de laatste tijd bijzonder inactief ben op het forum waar ik moderator van ben. En dan is het dus tijd om te stoppen.

Heb op zich grappige "carriere" gehad bij Tweakers.net:

Litemod Sitechecks -> Moderator W&G -> HGM Devschuur -> HGA General Chat (heet tegenwoordig admin) -> HGM Devschuur -> Moderator W&G -> Moderator WEB/GFX

Ergens aan het einde ben ik zelfs nog "echt" in dienst geweest bij Tweakers.net als PHP ontwikkelaar voor 2 dagen per week, waarvan 1 dag per week op kantoor in Amersfoort.

Ik blijf T.net een warm hart toedragen.En blijf het leuk vinden dat ik Tweakers.net de afgelopen 7 jaar zo onwijs heb zien groeien. Van een hobbyproject naar een serieus bedrijf. En zeker het forum is heel erg verbeterd qua beleid en (organisatie)structuur. Ik vind het leuk dat ik daar m'n steentje aan heb kunnen bijdragen.