Ati 2400 knippert in 3d

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:24
Heb gisteren m'n nieuwe computer in elkaar gezet, en nu heb ik problemen met m'n videokaart. Als ik een spel start, knippert het beeld in 3d mode. Ik heb hier een filmpje neergezet (mp4). Ik heb al meerdere driver versies geprobeerd, maar geen verschil. Het draait op een verse XP installatie overigens. Wordt dit een gevalletje rma?

Roomba E5 te koop

Verwijderd

titelfixje ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yup, gevalletje RMA, dat is gewoon het eenvoudigste!

Zoiets moet je neit aan twijfelen, dat ding moet gewoon goed beeld geven in 3d

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 11:00

seninha

god's right foot

Ik had vandaag precies het zelfde. Maar dan met een X1900XT.
Omdat ik de afgelopen dagen nog al last had van vastlopers tijdens het gamen, ben ik met drivers en koeling aan de gang gegaan.

Nadat ik alles klaar had heb ik ATI 7.7 drivers er op gezet. Toen heb ik via de Control Center gekeken of mn kaart goed liep (had namelijk met 7.5 dat de kaart op lagere snelheid liep)
Gelijk ook even gekeken tot welke snelheid de kaart werken kon. Dit door de driver zelf laten zoeken.

Volgens deze kon de kaart sneller lopen dan standaard, dus dit ook zo ingesteld.

En toen kwam het, Rfactor opgestart en tijdens het rijden had ik een zwart scherm en weer beeld om daarna weer zwart beeld.

Toen even de waardes zo gezet zoals ze normaal staan ingesteld en ziensdien geen last meer.

Dus kijk ff naar je MEM en GPU snelheid en vergelijk deze met de OEM waardes.

iRacing Profile Flickr