Xbox HD-DVD speler prijsverlaging

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
In nieuws: Microsoft verlaagt prijs Xbox 360 hd-dvd-speler staat het volgende:
Verder gaat Microsoft enkele gratis afleveringen op Xbox Live beschikbaarstellen van '300' en 'Heroes'.
Ik had nog nooit gehoord van een serie '300' (wel de film uiteraard), en op tv.com kan ik er ook niets op vinden. Toen ben ik eens even iets verder gaan zoeken, en op betanews staat het volgende:
In addition, Microsoft announced content deals surrounding the HD DVD release of "300" on Warner Bros. and "Heroes: Season 1" through Universal, with content to be made available through the Xbox Live Marketplace.
Ze gaan dus de film '300' aanbieden op marketplace, er zijn dus geen 'afleveringen' van. Ook lijkt het erop dat '300' niet gratis zal zijn. In de volgende paragraaf op betanews staat namelijk:
"300" will be offered on demand in high-definition beginning August 14
De pilot van 'heroes' zou wel voor een bepaalde tijd gratis aangeboden worden.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Sniegoe :'( * Rataplan gaat fiksen is uitgefikst.
Microsoft will also offer some free episodes of “300” and “Heroes: Season 1” in HD via its Xbox Live system.
...waarmee is aangetoond dat ze bij Xbit Labs de wijsheid ook bepááld niet in pacht hebben :X

Artikel is aangepast, met vriendelijke dank voor het uitzoekwerk :)

[ Voor 81% gewijzigd door Rataplan op 27-07-2007 13:35 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.