Toon posts:

'Teller voor plug en play-apparatuur'...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het instellen van mijn X-Fi geluidskaart in Cakewalks Sonar 6 PE. Nu las ik ergens dat het soort probleem dat ik heb (de opties op de tab Audio > Advanced resetten steeds) kan komen als een geluidskaart tegelijkertijd door het systeem wordt gebruikt. Nou, dat wordt het dus niet.

Nu zie ik in Sonar naast die X-Fi staan 'Teller voor plug en play-apparatuur, 0 in, 1 out' Na eniog zoekwerk vond ik deze entry in Apparaatbeheer > Systeemapparaten. Schijnbaar ziet Sonar dit 'ding' als een geluidskaart en wellicht geeft DAT problemen!

Alleen... ik kan nergens vinden wat dit precies is. Ik heb de onboard geluidskaart uit via het BIOS. Nu zit ik er aan te denken dit ding uit te schakelen, maar ja, misschien is het een verplicht iets voor Vista Home Premium 32! Het feit dat het ding tevoorschijn komt in Sonar is wel erg vreemd, vind ik...

Weet iemand wat dit precies is en of ik het uit kan zetten?

En anders: weet iemand hoe ik de opties in Audio > Advanced in Sonar 6 kan veranderen ZONDER dat alles steeds gereset wordt?!? (Als ik op OK klik lijkt het scherm weg te gaan maar komt METEEN weer terug met alles gereset...).