Geheugen defect?

Pagina: 1
Acties:

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-04 20:33
Een tijdje terug kreeg ik BSOD's die mij vertelden dat er iets niet klopte met m'n geheugen. MemTest86 gedraaid, deze heeft wel wat gevonden maar niets om je druk over te maken..

Nu heb ik inmiddels XP Pro opnieuw geïnstalleerd en nog eens twee keer MemTest86 gedraaid, waarbij twee keer géén fouten werden gevonden. Het vage is dat als ik een spel opstart, welk spel dan ook al wordt afgesloten als het intro filmpje zou moeten verschijnen (gewoon zwart beeld en pc blijft aanstaan, géén reboot dus).

De contacten van het geheugen heb ik schoongemaakt met 'n gummetje, maar zonder resultaat. Heb nu geen BSOD meer gehad, maar ik weet niet waar ik moet zoeken want volgens mij is het geheugen niet defect ofzo....

Het zijn twee TwinMos reepjes van elk 512 MB ddr... De andere die ik probeerde is een Samsung 1GB ddr reepje...

Verwijderd

heb je elk reepje al apart geprobeerd?

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

hoelang heb je het iedere keer laten draaien want sommige ramlatjes beginnen pas na 7 uur memtest fouten te geven

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 14:11

CDAAbeltje

Cool Down !

Chipset en Moederbord drivers wel geinstalleerd ???

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-04 20:33
CDAAbeltje schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:45:
Chipset en Moederbord drivers wel geinstalleerd ???
Juh..

Aan bovenstaande reacties: Ja, al andere reepjes geprobeerd en lang laten draaien.

[ Voor 20% gewijzigd door Alm4riC op 27-07-2007 19:13 ]