Policy vraag: zeer dynamische avatar.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:21

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
Ik ben van plan een avatar te te nemen welke door de users van got aangepast kan worden (zegmaar tekenen in mijn avatar)

Maar hoe zit dit in verband met de policy? Als iemand iets tekent wat niet op het forum zou kunnen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je bent gewoon zelf verantwoordelijk voor wat je in je icon hebt staan, zelfde geld in principe ook voor mijn dynamische signature :)
Dus in theorie zou je gebanned kunnen worden voor het plaatsen van content die niet gewenst is in je icon/sig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Uit de policy:
# Getekende / gefotoshopte foto's vallen hier ook onder.
Je bent denk ik zelf verantwoordelijk, anders zou je ook een afbeelding kunnen posten en die door iemand anders laten veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Erkens schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:16:
Je bent gewoon zelf verantwoordelijk voor wat je in je icon hebt staan
Eens :)

Hoe leuk zo'n project ook is, er zit een risico aan. Nu zal 99% van de users iets maken wat geen enkel probleem is, er zijn altijd mensen die net even vergeten dat iets niet door de policy komt of zonodig met opzet iets uithaalt. Als het erop aan komt ben je zelf verantwoordelijk voor die content.

Wellicht een optie om het wel aan te bieden maar niet direct te laten zien, pas nadat jij de input hebt geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
er zijn meer mensen met een dergelijk icoon - of die waren er iig. Meestal was het geen enkel probleem, helemaal niet als je een linkje in je sig hebt staan om een ongewenst icoon te raporteren oid (en als je twee reports hebt zet je dat icon gewoon in de wacht ofzo).

De meeste mensen zullen niet gaan zitten rotzooien maar uiteindelijk ben jij wel degene die ervoor verantwoordelijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 26-07-2007 17:34 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Laatst online: 23-09 22:21

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
Mjah, het idee is meer om iets als NeverEndingPicture te maken (http://www.neverendingpicture.com/) en dat als avatar te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

crisp

Devver

Pixelated

PellePaint revived?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Grappig eigenlijk. Ik denk dat als we nu nog eens PellePaint zouden maken, dat dat toch redelijk zou kontschoppen vergeleken met de PellePaint van toen. Ik denk dat we het nu allemaal zo uit onze mouwen schudden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:10:
[...]

offtopic:
Grappig eigenlijk. Ik denk dat als we nu nog eens PellePaint zouden maken, dat dat toch redelijk zou kontschoppen vergeleken met de PellePaint van toen. Ik denk dat we het nu allemaal zo uit onze mouwen schudden :)
offtopic:
CrispyPaint? :P - hoewel dat ook wel weer aan een rewrite toe is ook al heb ik het nooit afgemaakt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:17

Pelle

🚴‍♂️

SA007 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:14:
Maar hoe zit dit in verband met de policy? Als iemand iets tekent wat niet op het forum zou kunnen bijvoorbeeld?
Ik heb dat ook een jaar of 2 gehad. Op de betreffende site waarop mijn icon getekend kon worden, stond duidelijk dat dingen tekenen die tegen de GoT-policy in zouden gaan niet getolereerd zouden worden.
Desondanks waren er altijd wel kneuzen die dat toch deden (hakenkruizen, geslachtsdelen, etc). Maar met het erbij gelogde IP was de dader meestal snel gevonden, met een OW of ban tot gevolg.
Dus ik zou inderdaad zorgen voor een waarschuwing, goede logging, eventueel zelfs met registratie voordat er getekend kan worden. En als het kan een abuse-meld-mogelijkheid.
En als er dan toch iemand zo dom is, dan is er vast wel een mod/admin die even in de React admin kan gluren en op de ban-knop kan rossen ;)
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:10:
[...]

offtopic:
Idd :D
Ik kwam 'm laatst nog tegen, en toen dacht ik: wat een brakke boel was dat eigenlijk. Maar goed, het is inmiddels ook wel weer 5 jaar geleden geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:17

Pelle

🚴‍♂️

crisp schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:
[...]

offtopic:
CrispyPaint? :P - hoewel dat ook wel weer aan een rewrite toe is ook al heb ik het nooit afgemaakt...
Die is al behoorlijk _O_ overigens....
Pagina: 1