Ik heb dat ook een jaar of 2 gehad. Op de betreffende site waarop mijn icon getekend kon worden, stond duidelijk dat dingen tekenen die tegen de GoT-policy in zouden gaan niet getolereerd zouden worden.
Desondanks waren er altijd wel kneuzen die dat toch deden (hakenkruizen, geslachtsdelen, etc). Maar met het erbij gelogde IP was de dader meestal snel gevonden, met een OW of ban tot gevolg.
Dus ik zou inderdaad zorgen voor een waarschuwing, goede logging, eventueel zelfs met registratie voordat er getekend kan worden. En als het kan een abuse-meld-mogelijkheid.
En als er dan toch iemand zo dom is, dan is er vast wel een mod/admin die even in de React admin kan gluren en op de ban-knop kan rossen

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:10:
[...]
offtopic:
Grappig eigenlijk. Ik denk dat als we nu nog eens PellePaint zouden maken, dat dat toch redelijk zou kontschoppen vergeleken met de PellePaint van toen. Ik denk dat we het nu allemaal zo uit onze mouwen schudden

Idd

Ik kwam 'm laatst nog tegen, en toen dacht ik: wat een brakke boel was dat eigenlijk. Maar goed, het is inmiddels ook wel weer 5 jaar geleden geloof ik