Toon posts:

Ubisoft zéér lui met updates?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Sinds de update naar een 8800gts geeft Splinter Cell 4 constant BSOD en krijg ik nu niet eens meer opgestart.

Systeem:
400w Enermax Liberty (ja dat is genoeg)
AMD 3800+ X2 @ 2.2
ASUS A8N-SLI
2 gyg ddr400 geheugen (4x512)
XFX 8800GTS 320mb

Na veel zoekwerk had ik bij double agent uitgevonden dat je een shortcut moet maken van de executable en achter de regel -ll moet plaatsen. Voor de G80 core gezegende mensen |:(
\Splinter Cell Double Agent\SCDA-Offline\System\SplinterCell4.exe" -ll
Dat start hij op MET sam in beeld. (hilarish). Maar na 5 min spelen krijg jik constant BSOD, en nu na de laatste BSOD startte hij niet eens meer op.
CRASH
*** Can't spawn sam, please check if there is enough space in EchelonPlayerStart

en de runtime library error erachter.
Ik heb beide patches geinstalleerd.
Iemand een idee om het spel weer aan de gang te krijgen. Ik heb geen zin om nog eens dat spel opnieuw te installeren. Komen er nieuwe patches aan? :?
Ubisoft moet maar gaan uitkijken met hun gebrekkige hardware support, anders zijn ze weer zo snel failliet als dat ze gegroeid zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Tsja....ubisoft, he? brakke zooi die slecht loopt.....ze duwen de ontwikkelaars blijkbaar te veel...

maar heb je uberhaubt wel gezocht?

http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=1931

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Ik heb beide patches geinstalleerd."
dus die V1.01 en V1.02 staan erop. En hij heeft het gedaan. Alleen de 3e BSOD werd hem teveel en nu krijg ik deze error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Tja van wat ik me van SC4 herriner liep het niet al te lekker (of helemaal niet) op 8800, dus tenzij Nviida of Ubi daar in t laatste half jaar wat aan gedaan heeft, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is in ieder geval de laatste ubisoft game wat ik koop. Voor dat geld heb ik heel wat maandjes een newsserver account :9 . Dat ze me maar eens een beter alternatief voorleggen. Ik geef er geen cent meer aan uit.
Dat ze maar eens goed kijken naar blizzard, dat is het levende bewijs dat het ook goed kan.
Die brengen geen stapels spellen uit, maar wat ze brengen is goed, en wordt goed onderhouden. En is kwaliteit. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja das jammer inderdaad , maar als de game me gewoon aanspreekt neem ik soms gewoon wat ongemakkken op te koop toe , andere game developpers kunnen het misschien beter doen kwa patches maar als die games me gewoon niet aanspreken dan koop ik die natuurlijk niet . Er wordt veel geklaagd over games die half af zijn en meestal ook wel terecht en waarschijnlijk vaak door oorzaken van tijdslimieten of andere onprettige belangen die de gamer/koper kan irriteren . Kan me herrineren dat NFS Carbon helemaal geen patch kreeg of eentje maar die te weinig bracht, en reden was dat de makers al te druk o.i.d. waren met de nieuwe variant , zeiden ze gewoon open en 'eerlijk'-mits de waarheid. Speel de laatste tijd alleen maar BF2 (infantry only) en helaas zit in die game ook vele oneffenheden om het netjes te schreeuwen . Ik zelf speel ook alleen maar PC games en volgens mij gevoelsmatige sprieten zitten PC gamers vaker met troubles dan console gamers . Desondanks blijf lekker mijn pc'tje liefhebben en neem die vervelende extra,s erbij , helaas maar wat kan ik eraan doen .
Pagina: 1