Ik heb een Sanyo PLV Z5 projector en een hele berg apparatuur die daarop aangesloten moet worden. Vooralsnog is het elke keer achter het rek kruipen en ompluggen maar dat ben ik zat. Ik zoek dus een switchbox voor een aantal RGB scart kabels (4 of 5) en eentje voor een serie componentkabels (3). Er zijn er voor RGB genoeg te krijgen maar welke is het beste? Het liefst wil ik automatische bronkeuze. Voor component heb ik eigenlijk nog geen enkele oplossing gezien, wie helpt mij verder?
Joytech heeft een aantal elektronische schakelkasten onder de naam 'ControlCenter'. Heb er zelf een gehad met 5 SCARTs (incl. afzonderlijke S-Video en Composite/Stereo pluggen). Ze hebben er nu ook een met component ingangen.
Zeer goed spul maar niet goedkoop.
Ooooh die versie die er als een Xbox 360 uitziet is mooi, dat is de oplossing voor de component aansluitingen. Ik zie er op de Joytech site geen met scart aansluitingen, maar dat vind ik ook wel ergens. Goed merk, Joytech? Geen kwaliteitsverlies?Twixie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:48:
Joytech heeft een aantal elektronische schakelkasten onder de naam 'ControlCenter'. Heb er zelf een gehad met 5 SCARTs (incl. afzonderlijke S-Video en Composite/Stereo pluggen). Ze hebben er nu ook een met component ingangen.